1398-06-03 06:43
630
0
65098
کارشناس مسائل سیاسی در جمع رزمندگان گلستانی:

خرمشهرهای پیش رو، جراحی غده فتنه مدعیان سابقه انقلابی اند/ تصرف بیت المال برای نماینده انقلاب یعنی پیاده شدن از مدار انقلاب

کارشناس مسائل سیاسیگفت: دعواهای اینروزها را می بینید فتنه 98 و فتنه های آینده فتنه ایست که از طریق  افرادی ایجاد می شود که مدعی همراهی امامند مدعی سهم خواهی از انقلابند، مدعی اند که ما حکم از امام داریم این آدما درمقابل انقلاب می ایستند، از نظر ظاهری ام سابقه دارند  و در جریان صدر انقلاب واکنون هم آیت الله، نماینده نظام و رئیس قوه است  خرمشهرهای پیش رو اینهاست ، جراحی این غده فتنه بسیار سخت و دردناک  است و بصیرت خاص و نافذی می خواهد.

به گزارش گلستان ما؛ حسین کریمی اول  امروز در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  بندرگز اظهار کرد:  دشمن می خواهد بین ما باعناوین اصول گرا، اصلاح طلب،رادیکال و .. تفرقه ایجاد اما ما برای این نام ها انقلاب نکردیم.

وی افزود: امروز  انقلاب اسلامی نیاز به این دارد که همه داشته های مان را بسیج کنیم در مقابل دشمنانی که برای انقلاب مانع ایجاد می کنند، بایستم . آنها جرات جنگ نظامی ندارند چون هشت سال دفاع مقدس را دیدند و اکنون در سوریه و در منطقه  می بینند لذا اطمینان دارد که از مسیر نظامی نمی تواند  این انقلاب را از بین ببرد و مسیر جنگ فرهنگی و جنگ نرم   با مولفه  اقتصادی را درپیش گرفته که میخواهد فکر و اندیشه ما را  هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی، فرمانبرداری از ولایت بود، تصریح کرد: انی ولایت پذیری رزمندگان بود که نگذاشت صدام حتی به یک هدف خود برسد لذا امروز هم باید مطیع امر رهبر باشیم.

کارشناس مسائل سیاسیتاکید کرد:  دشمن مانده است که چگونه در مقابل این رهبر و طراحی های او بتواند  سیاست های مکارانه خود را در ایران اجرایی کند  و هراقدام و توطئه ای می کند  به دیوارو سپر مستحکم ولایت می خورد و به صراحت اعلام میکند ما درایران با یک رهبر مقتدر  مواجه هستیم و  از او نمی تواتیم عبور  کنیم. ما باید به این افتخار کنیم  در هرجا هستیم به ریسمان ولایت چنگ بزنیم.

وی با بیان اینکه ولایت، عزت و اقتدارمان است و انچه که در ذهن مان مشغولیت ایجاد شده رفع می کند، بیان کرد: ولایت، شهدا، دفاع مقدس، دین  اهل بیت خط قرمز ماست و هر که از آن عبور کرد و از هرجناحی که بود ازما نیست. در فتنه 88 هم هرکس از خط قرمزر عبور کردمحو شد، متاسفیم برای کسانی که  در مقابل ولایت ایستاده اند .

کریمی اول ادادمه داد: مادر شهیدی در خانه گلی زندگی می کند وقتی از او خواسته ای می پرسیف می گوید، فرزندم را در راه خدا و امام دادم و هیچ توقعی ندارم . اما امروزافرادی  که در این مسئولیت ها هستید و رانت خواری کردید واز قِبل خون شهدا کاخ ساختید در آتش دوزخ الهی عذاب خواهید شد.

bandargaz 1

خرمشهرهای آینده مدعیان انقلابی اند

وی یادآورشد: شرایط امروز کشور شرایط خاصی است وخرمشهر ها درپیش است، خرمشهرهای پیش رو اندیشه ها است، فعل های الوده است،  کسانی که 40 سال از گرده انقلاب دوشیدند و در مسئولیت های کلان قرار گرفتند وامروز مدعی اند و در مقابل ولایت و عدالت  ایستاندند اینها خرمشهرهای آینده است.

این تحلیل گر سیاسی خاطرنشان کرد: دعواهای اینروزها را می بینید فتنه 98 و فتنه های آینده فتنه ایست که از طریق  افرادی ایجاد می شود که مدعی همراهی امامند مدعی سهم خواهی از انقلابند، مدعی اند که ما حکم از امام داریم این آدما درمقابل انقلاب می ایستند، از نظر ظاهری ام سابقه دارند  و در جریان صدر انقلاب واکنون هم آیت الله  و نماینده نظام است، رئیس قوه است  خرمشهرهای پیش رو اینهاست ، جراحی این غده فتنه بسیار سخت و دردناک  است و بصیرت خاص و نافذی میخواهد.

bandargaz 1

 وای برکسانی که از این بیت المال ارتزاق می کنند و در مسئولیت ها قرار می گیرند وبه دستورات صریح مقام معظم رهبری عمل نمی کنند

وی با بیان اینکه همواره نگاه ما باید به دهان رهبر معظم  رهبر انقلاب باشد، افزود: چگونه است که امروز نماینده انصار الله یمن خدمت مقام معظم رهبری  می آیند ومی گویدما ولایت شما ولایت رسول الله و ولایت امیرالمونین می دانیم،  وای برما و وای برکسانی که از این بیت المال ارتزاق می کنند و در مسئولیت ها قرار می گیرند وبه دستورات صریح مقام معظم رهبری چه در بحث اقتصادی مقاومتی چه در بحث دشمنان  چه در بحث مذاکراتو .. عمل نمی کنند

کریمی اول گفت: امروز افرادی که در چله انقلاب در مقابل انقلاب قرار گرفتند درحال آزمایشند، نباید حق را با افراد و ادمها سنجید بلکه افراد را باید با حق مورد سنجش قرار داد و گرنه مشکلات زیادی در مسیر حق اتفاق  می افد، امروز کسانی که چهل سال در انقلاب بودند آنهایی که در مقابل شمشیر ولایت قد علم می کنند و در مقابل ولایت می ایستند در حال امتحانند.

وی اضافه کرد:  اگر شما برای انقلاب خدمت کرده اید،  خالصانه بودید انقلاب با شما کاری ندارد اما اگر ازقِبل این مسئولیت ها ساختمان ها واموالتان  را زیاد کردید و حق مظلومان، بیت المال و جنگل ها را در تصرف خود قرار داده و تبدیل به محل  خوش گذرانی کرده اید؛ کجای اسلام گفته و کجا امام (ره)و مقام معظم رهبری اجازه دادند که اموال بیت المال را در تصرف خود بیاورید باید پس بدهید،این خرمشهرها بسیار سخت و حساس است .

این روای دفاع مقدس با بیان اینکه این افرادهم قطعا رسوا می شوند چون انقلاب به پختگی رسیده است و هر وصله ناجوروبا هرجایگاهی از بدنه انقلاب باید جدا شود، افزود:  انقلاب نمی خواهد ابروی کسی را ببرد  این افراد با اقداماتش رسوا می شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در گام دومش بایستی باروشنی و ولایت خاصی مرحله چهل سالگی خود را آغاز کند که دارد انجام می شود، خطاب به رزمندگان گفت: شمادر گام اول نقش اساسی داشتیدو امروز تجربه شما به نسل جوان  انقلاب منتقل می شود و ثمرات آن رامشاهده می کنیم و  دشمن مایوس است.

bandargaz 1

جغرافیای نظامی و سیاسی ما دیگر مرزهای ما نیست و دشمنان هم اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی در مدیترانه دارد می جنگد

کریمی اول گفت: جغرافیای نظامی و سیاسی ما دیگر مرزهای ما نیست و دشمنان هم اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی در مدیترانه دارد می جنگد ،امروز انصار الله یمن، حزب الله، حشد الشعبی عراق و خیلی از جاهای دیگر دشمن امروز در محاصره  است .چرا امریکا ناو همواپیمابرش دردریای ارس است و جرات نمی کند در دریای عمان  و خلیج فارس بیاورد برای اینکه این انقلاب رهبری بصیر دارد و سربازانی آماده ی اقدام برای جنگ و شهادت و هیچ تردیدی نداریم. پهباد امریکایی نمونه بارز اقدام قطعی ما بود، کشتی انگلیسی نمونه اقدام عملی  ما است که با اقتدار انقلاب اسلامی کشتی انگلیسی در اختیار شماست اما کشتی شما آزاد شده است.

وی ادامه داد: باید قدر این عزت و نعمت انقلاب را که به برکت خون شهیدان به دست آمده است بدانید  اگر قدر ندانید و خناسان و جاسوسان  و نفوذی ها در ما تفرقه ایجاد کنند، این نعمت از ما گرفته می شود این سنت الهی است

کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه گفت: فرزندان این انقلاب پیمان بستند هرگز از مسیر حق جدا شوند و فرق انقلاب باصدر اسلام در این است که ملت ایران گوششان بدهکار خواص آلوده نیست و به ستون خیمه اصلی انقلابی است ورهبری است.

bandargaz 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.