1398-05-31 06:45
543
0
65076
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بیانیه گام دوم سند جامع و راهبردی انقلاب است/ این بیانیه باید به یک گفتمان ملی تبدیل شود

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک رهنمود جدید که از سوی امام جامعه صادر شد تا انقلابیون در آینده نظام اسلامی چه باید بکنند .

به گزارش گلستان ما، همایش تبیینی گام دوم انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه با سخنرانی سردار نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار لاله سپاه نینوا برگزار شد.

سردار نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش با اشاره به این که با گذشت یک چله از انقلابمان، ما نیاز به یک سند جامع و راهبردی داشتیم تا بدانیم چگونه برای انقلاب در مسیر پیش رو نقش آفرینی کنیم، اظهار کرد: با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک رهنمود جدید که از سوی امام جامعه صادر شد تا انقلابیون در آینده نظام اسلامی چه باید بکنند .

وی افزود: امام خامنه ای( مدظله العالی) در این منشور راهبردی برای جوانان جایگاه ویژه ای دیده اند چرا که باور دارند آینده برای این جوانان است.

سردار نجات اذعان داشت: بنده معتقدم این بیانیه باید به یک گفتمان ملی تبدیل شود و تحقق محتویات آن باید مطالبه آحاد مردم شود.

golestanema2

وی با اشاره به این که در معاونت فرهنگی سپاه پاسداران بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به چند سرفصل تبدیل کرده ایم.تصریح کرد: نخستین سرفصل گام دوم، تحقق تمدن نوین اسلامی و اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی منجی عالم بشریت است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سرفصل دوم راه طی شده انقلاب از آغاز تاکنون است که همه مسیر در ۴۰ سال اول انقلاب را به تصویر می کشد.

وی افزود: خوب است جوانان پیشینه انقلاب اسلامی را بدانند که انقلاب چگونه از دل رژیم منحوس پهلوی سربلند کرد و در مقابل دنیا ایستاد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: گام دوم نشان می دهد پیشرفت های ایران اسلامی صرفا یک ادعا و شعار نیست بلکه بر اساس اعداد، آمار و ارقام کارکرد ما در حوزه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است.

سردار نجات گفت: خود ترامپ ادعا می کند میلیاردها دلار در عراق خرج کردیم اما الان ایرانی ها آنجا هستند، پس مرزهای انقلاب ما نه با شعار خودمان بلکه با اعتراف دشمن قلب ها را فتح کرده است.

وی با اشاره به وحدت حاکم در استان گلستان، اذعان داشت: وحدت مذاهب یکی از ثمره های انقلاب اسلامی است، برای مثال در همین استان گلستان و در جریان سیل آق قلا و گمیشان وحدت اهل سنت و تشیع رخ نمایی می کرد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امام خامنه ای( مدظله العالی) در گام دوم اعتقاد دارند در این مسیر با سختی مواجه هستیم اما مشکلات اصلی را در ۴۰ سال اول پشت سر گذاشته ایم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.