1398-05-23 16:48
1086
0
64958
رضوانی با حضور در دفتر گلستان ما عنوان کرد :

شخصا علاقه شدیدی به سایت گلستان ما دارم / رسانه ها باعث دوام مدیران نالایق نشوند/ سهم 2 دردی زنان گلستانی از زندان / سرقت جرم بیشترین زندانیان استان

مدیر کل زندانهای استان گلستان گفت :رسانه ها فضایی را ایجاد نکنند که مدیران نالایق و غیر دلسوز حمایت شوند و همچنان بر سر کار باشند و همه چیز را عادی جلوه دهند و رسانه ها باعث بقای شغلی اینگونه مدیران شوند .

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا رضوانی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی  استان گلستان عصر امروز چهارشنبه 23 مرداد ماه در بازدید از دفتر پایگاه خبری گلستان ما به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد : حضور من در رسانه شما به معنای تجلیل از قشر فرهیخته خبرنگار و به مناسبت سالروز شهید صارمی است و شخصا علاقه شدیدی به سایت گلستان ما دارم .

رضوانی افزود : از خبرنگاران باید به عنوان سربازان عرصه اصلاح و تنویر افکار عمومی یاد کرد ، عزیزانی که در انجام رسالت خویش کوشا بوده ، آنجا که از اسلام دفاع می کنند کار روحانیت ، آنجا که به رشد علم و دانش کمک می کند کار معلمان و آنجا که پیام و آگاهی می دهد نقش پیامبران را ایفا می کند .

وی با بیان اینکه خبرنگاری بیش از هر شغل دیگری نیازمند مراقبت است ، تصریح کرد : خدای ناکرده رسانه ها فضایی را ایجاد نکنند که مدیران نالایق و غیر دلسوز حمایت شوند و همچنان بر سر کار باشند و همه چیز را عادی جلوه دهند و رسانه ها باعث بقای شغلی اینگونه مدیران شوند .

Zendan 1

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان خاطرنشان کرد : نکته مهم دیگر اینست که این شغل خطیر دارای ارزش بالایی است و جزو بالاترین شغل هاست لذا نباید با حمایت از افراد معاند و زاویه دار با نظام باعث سقوط این جایگاه شود ضمن اینکه خبرنگاران با ایفای نقش به عنوان یک نهاد مدنی نیاز به حمایت دارند .

رضوانی تاکید کرد : نگاه ما به این حوزه و رسانه ها مثبت است و در همواره در خدمت اصحاب رسانه استان بوده ایم ، برای روز شنبه همین هفته نیز برنامه ای برای تجلیل از خبرنگاران داشتیم که به خاطر همزمانی با جشن روز خبرنگار خانه مطبوعات لغو کردیم .

وی در ادامه با گریزی به برنامه های انجام شده توسط اداره کل زندانهای استان گلستان گفت : در تابستان امسال برنامه های اوقات فراغت مددجویان با برگزاری کلاس های آموزشی و حرفه آموزی انجام شد ، همچنین شاهد مسابقات ورزشی برای پرسنل ، مددجویان و سربازان بودیم .

رضوانی ادامه داد : فقط 2 درصد زندانیان استان زن هستند و اکثر زندانیان استان در میانگین سنی 25 تا 40 قرار دارند ، همچنین رتبه اول زندانیان استان مربوط به جرم سرقت و دومین عامل مواد مخدرمی باشد .

Zendan 1

مدیر کل زندانهای استان اضافه کرد : طبقه بندی مجرمین جزو اولویت های ماست و ما هیچاه فردی که جرایم مالی دارد را با مجرمین خشن و حرفه ای هم بند نمی کنیم که این خود آموزش مجرمیت تلقی می شود ، همچنین زندان مرکزی گرگان دارای مدرسه دارای مجوز از آموزش و پرورش است و مددجویانی که نتوانستند ادامه تحصیل دهند اینجا درس می خوانند ، ضمن اینکه قریب به 200 نفر از فرزندان مددجویان که ترک تحصیل کرده بودند با تحصیل در این آموزشگاه امروز تعدادشان به 42 نفر کاهش یافته است  .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.