1398-05-16 03:05
465
0
64847
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

رسانه هوشمند انقلابی و ملی فکر می‎کند/ کشف 12 هزار لیتر الکل سفید در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: رسانه هوشمند رسانه‎ای است که انقلابی و ملی فکر کند نه آنکه به حزب، گروه و جناح خاصی وابسته باشد.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: رسالت اصلی رسانه و اهل قلم انسجام و جهت‎دهی مستمر و هدفمند برای امیدبخشی به جامعه  و مقابله با ترفندها و توطئه‎های روانی دشمن است.

وی بیان کرد: گاهی اوقات خبری کشف و سریعاً منتشر شود اما ممکن است آن خبر موجب انشقاق در جامعه شود حال آنکه رسانه باید در راستای وحدت و امیدبخشی حرکت کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان با عملیات روانی به جنگ تمام عیار با انقلاب اسلامی آمده است، افزود:  در این شرایط نمی‎توان نسبت به علم و سواد رسانه‎ای بی‎تفاوت باشیم و از کنار آن بگذریم.

*رسانه‎ها نباید به حزب، گروه و جناح خاصی وابسته باشند

معروفی با اشاره به اینکه ابزار اصلی عملیات روانی که دشمن در جامعه ما انجام می‎دهد رسانه است، تصریح کرد: رسانه هوشمند رسانه‎ای است که انقلابی و ملی فکر کند نه آنکه به حزب، گروه و جناح خاصی وابسته باشد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه باید منافع ملی و منافع انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران را سرلوحه کار خود قرار دهد، اذعان کرد: هر چه در جامعه انسجام بیشتر شود قدرت و استحکام ملت ایران بالاتر می‎رود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: رسانه‎ای که امروز ظرف چند ثانیه یک پیام را به سراسر جهان توزیع و تحلیل می‎کند رسالت سنگینی را برعهده دارد.

معروفی، تولید محتوا را جزو رسالت‎های خطیر رسانه‎ها برشمرد و ابراز کرد: باید اتاق اندیشه‎ورز و اتاق فکر داشته باشیم و بایدها و نبایدهای رسانه ملی و انقلابی فکر کردن و توجه به مردم و اصول انقلاب باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در قلم برخی افراد انشقاق، شکاف و تزریق ناامیدی مشاهده می‎شود، بیان کرد:  چیزی که انسجام و وحدت را از بین می‎برد در واقع قدرت ما را میگیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در شریط فعلی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور و ملت  ایران انسجام از آب و نان واجب‎تر است، گفت: انسجام به این معناست که انشقاق قومی و مذهبی بوجود نمی‎آید و به معنای رعایت جبهه مقاومت برای عزت و شرف جمهوری اسلامی است.

معروفی با قدردانی از عملکرد رسانه‎ها در سیل اخیر متذکر شد: خبرنگاران در جنگ سیل به زیبایی درخشیدند که ما آن را فاتحان آب نامیدیم، کمتر کسی در سیل بود که با دیدگاه سیاسی و جناحی مطلب بنویسد و انتقاداتی که مطرح می‎شد به‎جا بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت رسانه‎ها سیلی از نیروهای انقلابی و مردمی و دلسوزان را به کمک مردم گلستان کشاند، اذعان کرد دیدگاه ملی و انقلابی که هوشمندانه عمل کرد موجب انسجام در سیل گلستان شد و همه سیل‎زدگان به‎ویژه مردم ترکمن به وضوح حقیقتی که رسانه‎ها دغدغه داشتند را دیده‎اند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید بر اینکه در کنار تولید محتوا و جهت‎دهی باید تحلیل صحیح ارائه شود، گفت: تحلیل صحیح در حوزه رسانه نیازمند بانک اطلاعاتی و دانش است.

معروفی با بیان اینکه دنیای سیاسی امروز دنیای غیرقابل اعتبار و غیرقابل اطمینان و غیرقابل پیش‎بینی است، تصریح کرد: در مسأله برجام، نفتکش‎ها و برخورد با وزیر امور خارجه کشورمان رفتار دشمن را مشاهده کردیم، دشمن وزیر امور خارجه ما را برای مذاکره دعوت می‎کند سپس 24 ساعت بعد وی را تحریم می‎کند آیا می‎توان به این دنیا اعتماد کرد؟ آیا جنگ دشمن با دولت و مردم ایران است؟

وی متذکر شد: تشدید تحریم‎ها، معامله با فروش نفت و تحریم داروها و تغذیه و کالاهای اساسی به کشورمان و مانع کمک‎های مردمی به سیل‎زدگان که از سوی دشمن در حال انجام است مقابله با دولت نیست بلکه مقابله با مردم است چراکه مردم خواستار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا دشمن می‎گوید باید مردم را در شرایطی قرار داد تا از پای دربیایند و زانو بزنند و دیگر به جمهوری اسلامی «آری» نگویند.

* راه موفقیت ملت ایران گفتمان مقاومت و گفتمان سیدالشهداء (ع) است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه دشمن غدار در جنگ رسانه‎ای امپراطوری دارد و با تمام توان به میدان آمده است، بیان کرد: چیزی که ملت بزرگ ایران را 40 سال صاحب عزت و بزرگی کرد  گفتمان مقاومت بود، آیا می‎توان گفتماتی را که 40 سال به ما عزت و بزرگی داد را با گفتمان سازش و مذاکره معاوضه کرد و همه دستاوردها و آورده‎ها را از دست بدهیم؟

معروفی با بیان اینکه راه موفقیت ملت ایران گفتمان مقاومت و گفتمان سیدالشهداء (ع) است، اذعان کرد: گفتمان گام دوم انقلاب عزت و شرف و بزرگی است.

وی از کشف 12 هزار لیتر الکل سفید در استان گلستان خبر داد و گفت: 25 روز روی این موضوع کار کردیم تا موفق به کشف و دستگیری متخلفان شدیم، قرار بود این میزان از الکل سفید پس از رقیق شدن به 60 هزار لیتر مشروب الکلی تبدیل شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در واقع مشروبات الکی جنگ ناموس است و این ترفند جدید دشمن است چراکه دشمنان اذعان می کند به‎جای بمب هسته‎ای باید بمب فحشا را در ایران منفجر کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.