1398-05-13 12:11
1851
0
64778
اسکندری در بازدید از گلستان ما مطرح کرد :

گلستان ما کار انقلابی و ارزشی می کند / ریالی از صدقات صرف حقوق کارمندان نمی شود / جمع آوری سالیانه 7 میلیارد تومان صدقه در استان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت : سالیانه 7 میلیارد تومان صدقه جمع می شود و سهم شهر گرگان به عنوان مرکز استان حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان می باشد  

به گزارش گلستان ما ؛ اسکندر اسکندری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان ظهر امروز یکشنبه 13 مردادماه در بازدید از پایگاه خبری گلستان ما به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد : پایگاه خبری گلستان ما را طی سالهای اخیر مرتب می خوانم و از اطلاع رسانی دقیق ، شفاف و ارزشمندانه آن تشکر می کنم .

اسکندری افزود : گلستان ما کار انقلابی و ارزشی می کند و اخبار کمیته امداد را نیز پوشش می دهد که من از شما تشکر می کنم .

وی با اشاره به اینکه کمیته امام خمینی دستاورد امام راحل (ره) در حمایت از فقرا و مستضعفین بود ، تصریح کرد : به برکت توجهات رسانه های مختلف استان اعتماد سازی خوبی بین مردم و کمیته امداد بوجود آمده ولی با سطح مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کنیم .

اسکندی در پاسخ به برخی شبهات که پول حقوق کارمندان کمیته امداد از صندوق صدقات تامین می شود گفت : چنین چیزی وجود ندارد ، تا سال 94 و قبل از آمدن آقای فتاح در کمیته امداد ، 10 درصد از وجوهی که توسط نیروهای قراردادی جمع می شد طبق دستور قرانی و شرعی به عنوان حقوق فرد تعیین می شد اما از سال 94 به این طرف آقای فتاح همین را هم قطع کرد و گفت این نیروها باید حقوق خود را از بودجه های دولتی بگیرند .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان خاطرنشان کرد : در استان گلستان سالیانه 7 میلیارد تومان صدقه جمع می شود و سهم شهر گرگان به عنوان مرکز استان حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان می باشد و این مبلغ صرف اموراتی چون مسکن ، درمان ، کمک موردی ، اشتغال ، جهیزیه و .. مددجویان می شود .

اسکندری اضافه کرد : پیش بینی می شد با تحریم هایی که آمریکا علیه ایران صورت داد معیشت مردم سخت شود و این مددجوهای ما هستند که دچار شرایط سخت معیشتی شدند لذا از سال گذشته حقوق مددجوها 1 و نیم برابر اضافه شده است .

وی بیان داشت : سعی کردیم در همه مناسبتها ابتدا خود پرسنل سازمان کمک کرده و وارد میدان شوند و سپس از مردم برای مشارکت کمک بگیریم ، در راستای فرهنگ قرض الحسنه صندوق امداد ولایت را داریم که با واریز حقوق ما در آن صندوق از رسوب آن برای امورات خیریه وام استفاده می شود .

9669

این مقام مسئول یادآور شد : همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بحث دادن جهیزیه از طرف ما شتاب گرفته به طوریکه پارسال 2000 جهیزیه و امسال هم 2100 جهیزیه را در دستور کار قرار دادیم .

اسکندری با ورود به بحث سیل گفت : 2850 واحد مسکونی مددجویان ما در سیل دچار خسارت شد که در لیست بنیاد مسکن هم آمده اند ، 900 واحد هم در مرحله اجرا داریم و بقیه نیز تشکیل پرونده شده اند ، برای برخی ها نیز باید زمین مهیا کنیم جهت انتقال و حدود 3050 واحد تعمیراتی نیز در دست ماست .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به بحث اشتغال مددجویان گفت : در این بخش برای حمایت از اشتغال مددجویان به واحد ها و کارخانجاتی که مددجویان را بکار بگیرند و بیمه کنند وام می دهیم ، همچنین واحدهایی که مدجویان ما را استخدام کنند تا دو سال از سهم بیمه کارفرما معاف می شوند .

اسکندری بیان کرد : با توجه به درپیش بودن عید قربان لازم است که کسانی که قربانی می کنند نگاهی ویژه به مددجویان و ایتام داشته باشند ، مشابه سنوات قبل کمیته امداد آمادگی دارد گوشت قربانی به همراه پوست و حتی دام زنده را دریافت و به دست مددجو نیازمند برساند .

انتهای پیام /  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.