1398-05-08 13:08
1756
0
64718
در نشست با علمای اهل سنت و شیعه گیلان عنوان شد؛

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان: سپاه تنها یاور سیل‌زدگان است

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان گفت: سپاه تنها یار و یاور سیل‌زدگان گلستان از ابتدا تا به امروز بوده است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام حاج امان‌گلدی حنفی ظهر امروز در نشست با علمای اهل سنت و شیعه گیلان با تاکید بر وحدت و تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: شیعه و سنی در ایران اسلامی برادر و یاور یکدیگرند و سیل گمیشان نمو‌نه وحدت عملی شیعه و سنی است.

وی با اشاره به استقرار گروه‌های جهادی سپاه قدس استان گیلان در منطقه خواجه‌نفس گمیشان خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت گمیشان محبت و تلاش‌های پاسداران و بسیجیان گیلانی را در خدمت‌رسانی به اهل سنت گمیشان فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه اهل سنت خواجه‌نفس گمیشان با ابلاغ تقدیر و تشکر ائمه جمعه اهل سنت گفت: وقتی می‌بینیم برادران شیعه ما بی‌وفقه برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی اهل سنت سیل‌زده گمیشان تلاش می‌کنند، حرفی جز دعا و تشکر نداریم و به خلوص برادرانمان افتخار می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حنفی با تاکید بر قدرشناسی اهل سنت گمیشان استان گلستان تصریح کرد: روحانیون شیعه در بدترین شرایط روزهای ابتدایی سیل در کنارمان بودند و ما شرمنده لطف و محبت این علما هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت و احداث 500 واحد مسکونی گمیشان توسط سپاه قدس گیلان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: این سپاه استانی همکاری بسیار خوبی با مردم محروم و سیل‌زده دارد.

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان گلستان با اشاره به حضور علمای شیعه و سنی در گمیشان و بازدید از مناطق سیل‌زده گفت: از عموم خیران، علما و روحانیون گیلانی در حمایت از مردم سیل‌زده گمیشان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.