1398-05-08 07:55
1081
0
64712
یادداشت؛

کسی برای شما کف نمی زند جناب استاندار !!

اقای حق شناس ! این امامزاده ای که شما دخیل بستی شفا نمی دهد ، واقعا اگر برای کار کردن آمده اید دنبال کارهای پوپولیستی و فیمینیستی و غرب پسند نباشید .

به گزارش گلستان ما، ابتدای امسال سیلی مهیب گلستان و خاصه ترکمن صحرا را در نوردید و میلیاردها تومان خسارت بر جای گذاشت که رفع آن سالها طول می کشد تازه اگر دولتی ها به خودشون زحمت بدهند تا گامی در این راستا بردارند.

یک گپ تاریخی گلستان را دچار عقب ماندگی کرده که بی کفایتی یا کم کاری استانداران وقت در این گپ بی تاثیر نبوده اما متاسفانه هر استانداری هم آمد دچار روزمرگی شد و باز همان حرفها و شعارهای تکراری .

بسیاری از کسانی که به دولت در استان گلستان رای دادند و آنهایی هم که رای ندادند از عملکرد دولت تدبیر و امید در گلستان ناراضی اند چرا که امروز وعده های دولت محقق نشد، سفره ها روز به روز کوچکتر و گرانی ها بیداد می کند ، دیگر حتی قشر متوسط هم خطر را احساس کرده در حالیکه قشر مرفه بی درد برای خود طبقه اختصاصی با امتیازات ویژه(شهرک سازی) ایجاد می کند.

همه اینها باعث شده تا مردم در یک اوضاع مشوش ذهنی با انبوهی از شبهات و سوالها و بی اعتمادی قرار داشته باشند ، در چنین حالتی فقط یک منجی می تواند نوید بخش امید و نشاط باشد .

در این حال و احوال و جنگ تمام عیار اقتصادی و این جو بی اعتمادی به دولت، استاندار گلستان می خواهد از چهار معاون خود دو معاون زن منصوب کند .

او فکر می کند با این کار «قهرمان ملی» می شود و لقب «سردار خان» می گیرد و مردم برایش کف می زنند .

نه اقای حق شناس ! این امامزاده ای که شما دخیل بستی شفا نمی دهد ، واقعا اگر برای کار کردن آمده اید دنبال کارهای پوپولیستی و فیمینیستی و غرب پسند نباشید .

ما نمی دانیم شما که تازه آمدید، کی وقت داشتید ۳۰ نخبه زن در استان را شناسایی کنید و از آنها نظرخواهی کنید ، وانگهی این سی نخبه تا الان کجا بودند و تاثیرات نخبگی آنها بر استان را بفرمایید .

همانطور که مقام معظم رهبری بر رسیدگی به مسایل سیلزدگان تاکید دارند و نماینده ایشان در استان نیز در روز معارفه به شما توصیه کردند که سیلزدگان را فراموش نکنید ، بهتر است اولویت اول را سیلزدگان و اولویت دوم را مسایل توسعه استان و مشکلات مردم قرار دهید .

مشکل مردم انتصاب دو معاون زن برای استانداری نیست ، مردم دنبال شایستگان هستند نه زن یا مرد ، اسلام هم ملاک برتری افراد را تقوی و تخصص می داند پس شما هم توصیه های بزرگان استان ، کشور و دین اسلام را جدی بگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.