1398-05-06 08:14
919
0
64662
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

گره زدن تمام مشکلات مردم به برجام کار بسیار غلطی بود /اصلاح طلبان با مذاکره با آمریکا بدنبال احیا خودشان هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه گره زدن تمام مشکلات مردم به برجام کار بسیار غلطی بود، گفت: اصلاح طلبان با مذاکره با آمریکا بدنبال احیا خودشان هستتد

به گزارش گلستان ما، حجت‎الاسلام احمد سالک امروز درجمع مردم در مسجد امیرگرگان، اظهارکرد: خدواند متعال در آیه ۱۱سوره هود خطاب به پیامبر (ص) چهار دستورالعمل برای مقاومت مطرح شد،« استقامت در آنچه که به آن مامور شد»، «استقامت با انگیزه الهی باشد یعنی اخلاص»، «رهبری مومنان به عهده پیامبر و ائمه اطهار و ... و «مبارزه در مسیر تحقق حق و عدالت و جلوگیری از تجاوز و طغیان» مطرح شده است.

وی با بیان اینکه همین چهار دستوالعمل برای گسترش اسلام ناب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است، افزود: رمز موفقیت ولایت پذیری است آن هم نه در شعار بلکه در عمل .

نماینده مردم اصفهان در مجلس آثار مهم مقاومت در مقابل ظالمین و مستکبرین را برشمردو تصریح کرد: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی به محوریت امام خامنه ای در نبرد با جریانات وابسته به آمریکا و کشورهای مرتجع عربی، پیغام آمریکا به سیدحسن نصرالله از طریق اسرائیل، آمریکا، اسرائیل و اذنابشان بعداز شکار پهپاد که از پایگاه امارات به مرزهای ما تجاوز کردوسپاه پاسداران با قدرت بازدارندگی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را هدف قرارداد و ساقط کرد ازجمله  این آثار است.

وی ادامه داد: انگلیس خبیث کشتی نفتی ما را در جبل الطارق توقیف کرد و رهبر انقلاب فرمودندکه نیروهای جوان انقلابی ما این اقدام انگلیس را بی جواب نخواهند گذاشت و کمتر از ۱۵روز جمهوری اسلامی نفت کش انگلیس را توقیف کرد، امروز بیش از بیست کشتی انگلیسی پشت تنگه هرمز ایستادند که هجده تا آن نفت کش هستند و جرات تردد ندارند.

سالک بیان کرد: یکی از دلایل مهم ضعف استکبار جهانی و شیطان بزرگ این است که تلاش می کنند؛ بعد از ۴۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی نظر و افکار جامعه ما را با تنظیم یک سری دروغ های به هم پیوسته تغییر بدهند.

وی با اشاره به راهبرد اعتماد زدایی از نظام اسلامی توسط دشمنان ، اذعان کرد:اولا با رویکرد انتشار اخبار فساد،اینطور القا می کنند که در جمهوری اسلامی همه مسولین فاسد و غارت گر بیت المال هستند، ثانیا اینکه با رویکرد ناکارآمدی جمهوری اسلامی ،می گویندبعد ۴۰سال جمهوری اسلامی برای شما چکار کرده است!؟، ثالثا بدنبال مشروعیت زدایی از ولایت هستند اما با وجود تمام این توطئه ها ،حضور باشکوه و قدرتمند مردم در روز هایی چون قدس، ۲۲بهمن و...همه حکایت از شکست دشمنان این مردم و نظام اسلامی دارد

سالک در مجلس یادآورشد: موضوع برجام ۶سال است که مورد بحث است و دولت یازدهم و دوازدهم می خواهند خود را پیروز این مساله بدانند. در حالی که گره زدن تمام مشکلات مردم به برجام کار بسیار غلطی بود، رهبر انقلاب خطوط قرمز و ۸بند در مورد مذاکرات بیان کردند اما دیدیم در تیم مذاکره کننده نفوذی و جاسوس یعنی دری نجف آبادی و دیگران بین شان است و آقای ظریف سال ۹۵به رهبری گفتند ما نتوانستیم خطوط قرمز را نگه داریم، این معنا آن است که امتیاز دادیم.

وی اضافه کرد: آقای روحانی بیان کردند که به مجرد اینکه برجام امضا شود کل تحریم ها یکجا از بین خواهد رفت.اما شاهد این هستیم که نه تنها تحریم ها از بین نرفت بلکه تحریم ها توسط ترامپ تشدید شد.در این قضیه خط اوباما را ترامپ هم دنبال کرد.

سالک با بیان اینکه باید طبق ماده ۲۶و ۳۶ برجام مقابل به مثل انجام داد، تاکید کرد: یعنی بلافاصله بعداز اینکه آمریکا از برجام بیرون رفت ما هم باید با بیرون آمدن از برجام آن را خنثی می کردیم و غنی سازی را به رقم مهمی می رساندیم. اکنون هم معتقد هستیم باید غنی سازی را به ۵۰درصد برسانیم.این مساله مهمی است و باید سانترفیوژهای ما با نسل جدید و با سرعت عملیاتی شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به نامه نگاری سران فتنه و برخی اصلاح طلبان به آمریکا، گفت: آنها گفتگویی که در اروپا شکست خورده را مطرح می کنند که می توانیم مشکلات مان را با آن حل کنیم. این یک نوع مقابله با مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند"به هیچ وجه مذاکره نخواهد بود" ،  اصلاح طلبان شکست خورده شاید برای حفظ موقعیت و احیا خودشان این کار را انجام می دهند،  چون آمریکایی ها گفتند وقتی ترامپ از برجام خارج شد غرب گراها و اصلاح طلبان در داخل ایران نابود شدند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.