1398-05-01 04:03
526
0
64560
عیسی سنگدوینی :

نباید همه مسئولیت مقابله با تهدیدات اجتماعی بر دوش نیروی انتظامی باشد/ مقابله با معضلات اجتماعی تعامل همه دستگاهها و نهادها را می طلبد

رئیس هیات والیبال استان گلستان گفت : یکی از عوامل اصلی کاهش بزهکاریهای اجتماعی ورزش است و نمی توان همه وظایف را در حوزه اجتماعی بر عهده یک نهاد مانند ناجا و یا دستگاهی دیگر انداخت .

به گزارش گلستان ما ؛ عیسی سنگدوینی رئیس هیات والیبال استان گلستان صبح امروز(سه شنبه 1 مرداد) در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : امروز جوانان و خانواده های ما با مسائل و معضلات اجتماعی درگیر بوده که مقابله با آنها تدبیر و تعامل همه دستگاهها و نهادها را می طلبد .

سنگدوینی افزود : یکی از راههایی که می تواند به کاهش بزهکاریهای اجتماعی کمک نماید ورزش است ، خوب است همه ما اعم از نهادها و ادارات و رسانه ها و صدا و سیما همه جوانان را تشویق به ورزش کنند .

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش باعث ایجاد سرمایه اجتماعی می شود ، تصریح کرد : همین که جوانها در سالن های ورزشی به یک شور و نشاط می رسند و خودشان را تخلیه می کنند از لحاظ روحی و روانی تاثیرات بسیار دارد ، اگر انرژی درونی جوانان به سمت مسائل منفی برود انحراف شکل می گیرد .

رئیس هیات والیبال استان گلستان خاطرنشان کرد : برای مقابله با تهدیدات اجتماعی نباید همه مسئولیتها بر دوش یک نهاد مانند نیروی انتظامی باشد ، باید همه آنهایی که وظیفه و مسئولیت دارند به میدان آمده و کمک کنند تا از این وضعیتی که هستیم بتوانیم عبور کنیم .

سنگدوینی جوانان را سرمایه کشور دانست و اضافه کرد : ما برای آینده این کشور نیاز به نیروسازی داریم و ساختن نیرویی سالم نیازمند توسعه ورزش ، برنامه ریزی در حوزه های اجتماعی و همکاری نهادهای مختلف با یکدیگر است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.