1398-04-27 04:17
426
0
64462
آیا جبران خسارت شد ؟

کمک دو میلیارد تومانی دولت به شهرک صنعتی آق قلا چه شد؟ + سند

کمک دو میلیارد تومانی دولت به شهرک صنعتی آق قلا صرف چه موضوعاتی شد و آیا نحوه و مقدارتوزیع آن توانسته آلام صنعتگران و سرمایه گذران این شرکت را کاهش دهد ؟

به گزارش گلستان ما ؛ سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مبلغ دو میلیارد تومان برای موضوع جبران خسارات سیل در شهرک صنعتی آق قلا اختصاص داد .

همانطور که می دانید در جریان سیل اسفند و فرورودین حدود 80 درصد شهرک صنعتی آق قلا زیر آب رفت و به زیرساختها ، تجهیزات و امکانات و سرمایه کارخانه داران صدمات جدی وارد شد و راتفاع آب در برخی نقاط شهرک تا بیش از دو متر هم رسید .

در این بین دکتر رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و صالحی نیا رئیس سازمان شهرک های صنعتی و شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز از این شهرک بازدید کرده و از نزدیک در جریان خسارات وارده به این بخش قرار گرفتند .

ثمره این بازدید ها این شد که دولت مبلغ دو میلیارد تومان به شهرک صنعتی آق قلا کمک کند تا بتواند بخشی از خسارات وارده را جبران نماید .

حال سوال اینست که این دو میلیارد صرف چه موضوعاتی شد و آیا نحوه و مقدارتوزیع آن توانسته آلام صنعتگران و سرمایه گذران این شرکت را کاهش دهد ؟

124

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.