1398-04-26 07:32
544
0
64439
سردار رضایی :

روزانه 30 درگیری در مرز افغانستان و پاکستان داریم / 600 شهید اهل سنت گلستان سرمایه انقلاب هستند

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه عملکرد مرزبانان نیروی انتظامی به همراه عملکرد مرزنشینان ، عملکرد کشور می شود، گفت : در مرزهای مشترک افغانستان و پاکستان روزانه میانگین ۳۰ درگیری بابت مواد مخدر داریم .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور صبح امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان اظهار کرد : امروز همه عزت ، سر افرازی ، شرف و زندگی ما مدیون اسلام است و سکانداری نائب امام زمان و ادامه دهندگان راه رسالت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که عزت و شرف را هر روز و هر لحظه به ما هدیه می کنند.

رضایی افزود : جایگاه ولایت و رهبری را باید در خارج از مرزها جست و جو کرد که رهبر انقلاب در خارج از مرزها چه عظمت و بزرگی دارد.

وی تصریح کرد : در پاسخ رهبر انقلاب به نخست وزیر ژاپن قدرت نرم جایگزین قدرت سخت شده است، درود بر این مرز بزرگ تاریخ و تاریخ ساز این انقلاب که بنای مستحکمی در جمهوری اسلامی نهاد ، پاسخ قاطعانه رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر ژاپن باعث صدور انقلاب به دنیا شده است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در تمام ابعاد در جهان می درخشد ، تصریح کرد : احادیث بسیار پرمغزی در خصوص مرزبانی داریم ، آیات و روایات درخصوص مرزبانان آرامش بخش سختی های آنان است ، مرزبان پرونده اش باز می ماند تا روز قیامت و مدام برای مرزبان حسنه نوشته می شود.

مرزبانان و شهدای مرزبان بسیار مظلومند

فرمانده مرزبانی کشور اظهار داشت : عملکرد مرزبانان نیروی انتظامی به همراه عملکرد مرزنشینان ، عملکرد مثبت جمهوری اسلامی ایران می شود ، مردم قدردان مرزبانان و خانواده های آنان هستند.

سردار رضایی گفت : در مرزهای مشترک افغانستان و پاکستان روزانه میانگین ۳۰ درگیری بابت مواد مخدر داریم ، همچنین با مجلس، دولت، دستگاه قضا و ستاد کل نیروهای مسلح جلساتی در حمایت و تقویت مرزبانان و ارائه خدمات ویژه به مرزبانان انجام شده است.

به این اقدامات خوشبین هستیم

رضایی اضافه کرد : مرزبانی امروز این افتخار را دارد که اعلام کند در مرزها دغدغه امنیت نداریم ، جایی از مرز نداریم که نقطه کور باشد و نتوان از آن بهره برداری کرد ، در مناطق مرزی به جهت امنیت پایداری که وجود دارد می توان در بسترهای خدماتی، صنعتی و دفاعی از آن بهره مند شد.

گلستان به لحاظ مرزی استان بسیار خوبیست

این فرمانده نظامی یادآور شد : گلستان دارای ۶۰۰ شهید اهل تسنن است که سرمایه انقلاب اسلامی بویژه این استان محسوب می شوند ، همچنین مدافعان حرم استان گلستان باعث سرافرازی و سربلندی مردم استان گلستان هستند

رضایی با اشاره به سیل گلستان گفت : سیل نماد انسجام انقلابی و ملی را در استان گلستان تجلی کرد ، روح انسجام و وحدت و ایثارگری دفاع مقدس را دوباره در کشور زنده کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.