1398-04-25 07:39
1073
0
64411
در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان مطرح شد؛

سردار ملک:مرحله دوم ساخت موزه دفاع مقدس از ابتدای سال آغاز شده است/ حق‌شناس: تلاش ما بر این از منابع استانی ردیف بودجه ای را برای این مرکز در نظر بگیریم

استاندار گلستان گفت: تلاش ما بر این است که در سال جاری از منابع استانی ردیف بودجه ای را برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در نظر بگیریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از دفاع‌پرس، دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری با حضور «هادی حق‌شناس» استاندار گلستان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ازشهای دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

در ابتدای این جلسه سردار ملک گزارشی از آخرین وضعیت استان در موضوعات اخذ تاریخ شفاهی ایثارگران، جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس، آموزش کارکنان دولت با مفاهیم دفاع مقدس، چاپ کتاب و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام ارائه داد و اظهار داشت: مرحله دوم ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از ابتدای سال جاری آغاز شده و یکی از اصلی‌ترین انتظارات ما از استانداری گلستان اعطای ردیف بودجه استانی به این پروژه و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور به استان است.

در ادامه نیز تعدادی از مدیران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان انتظارات خود را در راستای تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از استاندار گلستان بیان کردند.

«هادی حق‌شناس» استاندار گلستان ضمن بیان خاطرات مشترک خود با رزمندگان لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: مصوبات سفر ریاست جمهور به استان را به طور جدی پیگیری خواهم کرد و تلاش ما بر این است که در سال جاری از منابع استانی ردیف بودجه ای را برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در نظر بگیریم.

در پایان احکام ریاست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس و همچنین ریاست ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان، صادره از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به «هادی حق‌شناس» استاندار گلستان اعطا شد.

پیش از این جلسه استاندار گلستان از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در تپه نورالشهدا بازدید کرد.  

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ازشهای دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ازشهای دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.