1398-04-24 01:54
3225
3
64376
یک تغییر دیرهنگام ؛

قربان شفایی بالاخره جابجا شد / انتصاب رجایی در معاونت توسعه سازمان جهاد کشاورزی گلستان

بعد از انتقادات فراوان سایتها به عملکرد قربان شفایی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ، روز گذشته محمد تقی رجایی به عنوان معاون جدید این سازمان معرفی و جای شفایی را گرفت .

به گارش گلستان ما ؛ در حکمی از سوی دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، "محمد تقی رجایی" بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این سازمان منصوب و در مراسمی معرفی شد.

در این حکم آمده است: "نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بکار گیری تمامی ظرفیت ها و استعدادها وتوجه به نیروهای متعهدو متخصص که سرمایه های اصلی سازمان محسوب می شوند بارعایت اصل قانون مداری،اعتدال گرایی ومنشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق باشید"

در کارنامه کاری رجایی؛

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی گلستان، مشاور مدیر عامل و مدیر کل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان تعاون روستایی ایران، مدیر کل تعاون روستایی استان ، مشاور رییس سازمان، مدیر بازرسی و مدیر حوزه ریاست سازمان جهادکشاورزی گلستان دیده می شود.

در این حکم از زحمات قربان شفایی معاون سابق این سازمان تقدیر بعمل آمد.

این جابجایی دیرهنگام شاید ناظر به انتقادات فراوان برخی سایتهای خبری نسبت به عملکرد قربان شفایی طی سالهای گذشته است ، در این مطالب گفته می شد وی تعدادی از اطرافیان و نزدیکان خود را وارد سیستم سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان کرده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.