1398-04-23 15:43
1616
0
64373
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن با حربه بی حجابی در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته است/ کوتاه آمدن دربرابر بی حجابی ظلم به مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران گفت:  دشمنان بی‌حجابی را ابزاری برای مقابله با انقلاب اسلامی قرار داده‌ ، اما کوتاه آمدن مسئولان دربرابر بی حجابی ظلم به مردم است.

به گزارش  گلستان ما؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی عصر امروز در اجتماع بزرگ 5000 نفری «دختران انقلاب » درمصلی گرگان اظهار کرد: امروز بحث حجاب یک مسأله شخصی نیست زیرا حجاب و عفاف میدان نبرد استکبار جهانی واقع شده است.

وی افزود: امروز استکبار جهانی نقشه دیگری برای ضربه زدن به انقلاب پیش گرفته است و یکی از نقاط قوت انقلاب را  که زنان آن است به ضعف تبدیل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد:  دشمن می‌داند که زنان انقلاب هستند که انقلاب را هدایت می‌کنند و می‌خواهند زنان را به نقطه ضعف جامعه تبدیل کنند و ابزار استکباری خود قرار دهند.

حاجی صادقی با بیان اینکه  امروز مسئله بی‌حجابی یک مسئله فردی نیست، تصریح کرد:  امروز میدان نبرد ما در حوزه عفاف و حجاب با استکبار جهانی است و دو گفتمان نگاه ابزاری به زن و فمنیستی در برابر نگاه اسلامی قرار دارد  که زن را تربیت کننده نسل ایثارگر و انقلابی می‌داند.

وی بیان کرد: کسانی که بی‌ بندباری را ترویج می‌کنند دلسوز بانوان نیستند و می‌خواهند با اغفال، زنان را وسیله شهوت خود قرار دهند.

حاجی صادقی با بیان اینکه باید روحیه جهادی دربابر دسیسه دشمنان بایستیم، یادآورشد:  دشمن می خواهد بی‌حجابی را به عنوان ابزاری برای مقابله با انقلاب قرار دهند و امنیت را از جامعه ما بگیرند .

وی اضافه کرد: باید حاکمیت وارد این مسئله مهم شو و همهو همه  در دفاع از حجاب وارد صحنه عمل شوند، مسئولان با کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی به مردم ظلم می‌کنند و به حقوق عمومی ضربه می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خاتمه گفت: در گلستان گروه‌های جهادی امر به معروف فعال بوده و باید سایر مسئولان هم همت کنند تا رنگ شهر همیشه دینی باقی بماند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.