1393-09-07 14:00
2601
0
6433
نماینده مردم گرگان و آق قلا مطرح کرد :

امامی : دولت پتروشیمی گلستان را جز اولویت های خود بداند / حماسه 5 آذر گرگان در تقویم ملی ثبت شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت : ثبت حماسه ملی 5 آذر گرگان در تقویم ملی یکی از مطالبات مردم استان گلستان است.

به گزارش گلستان ما ، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در حاشیه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گرگان با اشاره به نزدیک شدن سفر رئیس جمهور به گلستان ، اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور مصوبات مناسبی را در استان داشته باشند و مشکل پتروشیمی گلستان را برطرف کند .

وی تصریح کرد:‌ طرح پتروشیمی گلستان چندین هزار شغل در استان ایجاد می‌کند ، از دولت می‎خواهیم با تلاش و سرعت بیشتری سرمایه‎گذاری این پروژه را به سرانجام برساند و آن را جزو اولویت‎های خود در گلستان بداند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با یادآوری سفر رئیس جمهوری به استان گلستان در آینده نزدیک اظهار داشت: همه مردم استان امیدوار هستند که در جریان این سفر پتروشیمی گلستان به سرانجام برسد و با پرداخت وام ارزی و سرمایه‎گذاری ریالی آن وارد مرحله خرید و نصب ماشین‎آلات شویم.

امامی با بیان اینکه اقتصاد گلستان مبتنی بر درآمد کشاورزی است ، یادآور شد: باید کاشت محصولات کشاورزی گلستان در نظر گرفته شود ما در استان محدودیت سرمایه‎گذاری داریم و هنوز اتفاقی که سرانه اشتغال را تغییر بدهد در استان دیده نشده است.

وی یکی از اولویت های مردم منطقه را زهکشی اراضی 280 هزار هکتاری شمال استان گلستان توصیف و تصریح کرد: این امر می تواند هم در ایجاد فرصت های شغلی و هم ارزش افزوده تحول قابل قبولی ایجاد کند.

وی درپایان تاکیدکرد: ثبت حماسه ملی 5 آذر گرگان در تقویم ملی یکی از مطالبات مردم استان گلستان و به خصوص شهر گرگان است و مشارکت چند صد هزار نفری مردم در این همایش یکی از نشانه های آن است و از دولت خواست تا در جهت ثبت این روز در تقویم ملی مساعدت و همکاری لازم را  داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.