1398-04-19 14:19
946
0
64279
فخرالدین در نشست خبری :

برگزاری گردهمایی 5000 نفری «دختران انقلاب» در گرگان / تهیه مستندات کشف حجاب عده‌ای هنجارشکن در النگدره

وحید فخرالدین فرمانده سپاه گرگان از برگزاری گردهمایی ۵هزار نفره حجاب و عفاف عصر روز یکشنبه ۲۳ تیرماه در مصلی گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛  وحید فخرالدین ظهر امروز چهارشنبه 19 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران گفت : سپاه وظیفه برخورد با بدحجابی یا بی‌حجابی را ندارد اما همواره به عنوان مطالبه‌گر پیگیر این موضوع است. ما در دیدار با فرماندار جدید شهرستان گرگان نیز اعلام کردیم موضوعات فرهنگی در این شهر در حدانتظار نیست.

فخرالدین با اشاره به پیش‌بینی و اجرای 30 برنامه در هفته عفاف و حجاب در گرگان افزود : سخنرانی، نشست‌های بصیرتی، برنامه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه و کارگاه‌های مهارت‌آموزی بخشی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری همایش و تجمع بزرگ دختران انقلاب در شهر گرگان گفت: این همایش ساعت 18 روز یکشنبه، بیست و سوم تیرماه با حضور حدود پنج هزار نفر از مردم ولایتمدار این شهر به ویژه بانوان در مصلی وحدت برگزار می‌شود.

فخرالدیمن اضافه کرد : متأسفانه در منطقه تفرجگاهی النگدره هنجارشکنی‌هایی گزارش شده که زیبنده مردم شهر گرگان نیست. این اقدام ضد فرهنگی و ضد اجتماعی در این منطقه از سوی افراد معلوم‌الحال انجام می‌شود که سبب ناراحتی مردم شده است. شرایط الان به گونه‌ای است که بسیاری از مردم حاضر نیستند حتی برای ورزش و تفریح به النگدره بروند.

سرهنگ فخرالدین با اشاره به تهیه مستندات کشف حجاب عده‌ای هنجارشکن در النگدره و ارائه آن به شورای تأمین استان گفت: شرایطی که عده‌ای هنجارشکن در این منطقه به وجود آورده‌اند، خوب نیست و حتی در ماه مبارک رمضان، این افراد اقدام به روزه‌خواری علنی می‌کردند.

وی افزود: سپاه وظیفه برخورد با بدحجابی یا بی‌حجابی را ندارد اما همواره به عنوان مطالبه‌گر پیگیر این موضوع است. ما در دیدار با فرماندار جدید شهرستان گرگان نیز اعلام کردیم موضوعات فرهنگی در این شهر در حدانتظار نیست. بهرحال با تدابیری که اندیشیده شده است امیدواریم شرایط برای حضور همه افراد در النگدره فراهم شود./تسنیم

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.