1398-04-14 03:23
1344
0
64153
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

500برنامه به مناسبت دهه کرامت در گلستان برگزار می‌شود/ فعالیت بیش از 250 طلبه در استان

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت بیش از 500 برنامه از سوی هیئت‌های مذهبی، مساجد، تشکل‌های دینی، روحانیون، هیئت‌امنا، دهیاران، شوراها و پایگاه‌های بسیج در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه کرامت، اظهار کرد: علما و مراجع احترام زیادی برای حضرت معصومه (س) قائل بودند و حضرت معصومه کریمه اهل‌بیت و امام رضا (ع) کریم اهل‌بیت هستند.

وی افزود: ایام دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با تولد امام رضا (ع) پایان می‌پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بابیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این دهه مردم گلستان شاهد اجرای برنامه‌های مختلف و فراوانی در استان خواهند بود، تصریح کرد: به‌تناسب جشن‌های متفاوت که پیش‌بینی‌شده بیش از 500 برنامه از سوی هیئت‌های مذهبی، مساجد، تشکل‌های دینی، روحانیون، هیئت‌امنا، دهیاران، شوراها و پایگاه‌های بسیج در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

ولی نژاد از حضور دو کاروان در استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: کاروان خدام حرم حضرت معصومه (س) از روز گذشته وارد استان شد که این کاروان به مدت چهار روز در گلستان حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کاروان رضوی از 15 تیرماه وارد استان خواهد شد که تا پایان دهه کرامت به اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  بیان کرد: دو ستاد مجزا جهت هماهنگی برنامه‌ها برای این دو کاروان پیش‌بینی‌شده که همکاری‌های لازم از سوی نهادی‌های مربوطه و استانداری صورت گرفته است.

وی از حضور کاروان آستان مقدس حضرت معصومه (س) در منزل شهید خدمت عبدالحسینی خبر داد و افزود: این کاروان همراه با پرچم بارگاه آستان مقدس حضرت معصومه (س) از خانواده شهید خدمت عبدالحسینی دیدار و سپس برای قرائت فاتحه به مزار آن شهید رفتند.

ولی نژاد خاطرنشان کرد: حضور در بیمارستان‌ها، مساجد و دیگر امکان مذهبی در شهرستان ها و روستاها ازجمله برنامه‌های این کاروان است که با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه کرامت امسال بیش از 250 طلبه در شهرها و روستاهای استان مشغول فعالیت‌های فرهنگی و دینی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.