1398-04-08 13:40
682
0
64098

استان گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به سوگ نشست

مردم متدین و ولایت‌مدار استان گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به سوگ نشستند و با برپایی مراسم ویژه‌ای در سوگ شهادت این امام همام عزاداری کردند.

 مردم متدین استان گلستان، در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در مراسم عزا شرکت کردند و دسته‌‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی برپا کردند.مقصد هیئت‌های سوگواری، آستان امام‌زادگان، زیارتگاه‌ها، بقاع متبرکه و مکان‌های مقدس بود و مراسم عزای شهادت مظلومانه امام صادق(ع) دیشب نیز در سراسر گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگاران تسنیم، مردم استان گلستان در شهرهای مختلف، به سوگ نشستند و مردم گرگان در مراسم دسته‌روی از مسجد جامع گلشن تا امامزاده عبدالله گرگان شرکت کردند.    بیشتر بخوانید        مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) در دفتر آیت‌الله علوی‌گرگانی برگزار شد‌

مردم ولایت‌مدار دیگر شهرها و روستاهای استان گلستان نیز در قالب دسته‌های عزاداری و سینه‌زنی در سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری به سوگ نشستند و در غم فقدان امام ششم شیعیان اشک ماتم ریختند.

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) به صورت خودجوش و مردمی در مساجد، حسینیه‌ها در مناطق روستایی و شهری گلستان برگزار شد و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه 30 بقعه متبرکه شاخص را در مناطق مختلف استان برای برگزاری آئین‌های عزاداری تدارک دیده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.