1398-04-02 11:03
611
0
64036
استاندار گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان:

مشارکت مردم یکی از مهمترین الزامات ایجاد امنیت است

استاندارگلستان گفت: ایجاد امنیت الزاماتی دارد که مشارکت مردم یکی از مهمترین الزامات آن است.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس ظهر امروز یکشنبه دوم تیرماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: شرط مشارکت مردم در ایجاد امنیت، احساس تعلق و مالکیت است و اگر این مشارکت باشد، حتما نیروی انتظامی حداکثر موفقیت را خواهد داشت اما اگر این مشارکت نباشد، تامین امنیت بسیار پرهزینه خواهد بود. 

رییس شورای تامین استان تصریح کرد: احساس امنیتی که سرنگونی پهپاد آمریکایی در مردم ایجاد کرد شاید با صدها مانور و رژه و ... نمیتوانست ایجاد شود.
 
وی افزود: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و امنیت امروز مرهون تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی است.
 
استاندار گلستان با بیان اینکه اگر امنیت نباشد، هیچ زیرساخت و فعالیت اقتصادی معنا و مفهوم پیدا نمی کند، خاطرنشان کرد: اگر در استان به دنبال حل چالش های اجتماعی هستیم، شرط آن امنیت کامل در همه حوزه هاست تا در سایه این امنیت بتوانیم جذب سرمایه گذاری داشته باشیم.
 
وی شرط تحقق شعار سال و رونق تولید را در فراهم سازی بستر سرمایه گذاری دانست و افزود: اگر با جذب سرمایه گذاری بتوانیم ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کنیم، حتما منجر به کاهش بزهکاری های اجتماعی می شود و قطعا کار نیروی انتظامی در تامین امنیت آسانتر خواهد بود. 
 
استاندار گلستان در پایان به نمایندگی از شورای تأمین استان گلستان از سردار جاویدان برای خدمات در دوران تصدی تقدیر و برای سردار قاسمی آرزوی توفیق در خدمت رسانی کرد و گفت: امیدواریم همانند گذشته با همکاری بسیار خوب اعضای شورای تامین استان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در استان باشیم.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.