1393-09-07 07:31
2465
2
6401
آیت الله نورمفیدی در نامه ای به رئیس جمهور :

زیر ظاهر سبز گلستان چهره ای رنجور پنهان است / رفع مشکلات و پیشرفت استان یک خواسته عمومی است

نماینده ولی فقیه در گلستان در آستانه سفر رییس جمهوری به این استان ، در نامه ای به رییس قوه مجریه نوشت : گرچه از موقعیت بالقوه این منطقه به ظاهر سبز و خرم آگاهی دارید ولیکن چهره رنجور آن در زیر غبار محرومیت های سالیان دراز پنهان مانده است.

 به گزارش گلستان ما به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در گلستان ؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در این نامه رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت استان را به عنوان خواست عمومی مردم منطقه عنوان و خواهان دریافت پاسخ کریمانه از سوی دولت به این مطالبه عمومی شده است.

در نامه نماینده ولی فقیه در استان گلستان به رییس جمهوری آمده است:

بعدالسلام و التحیه

پیشاپیش تشریف فرمایی پر خیر و برکت جنابعالی را به استان گلستان خیر مقدم می گویم ؛ گرچه از موقعیت بالقوه این منطقه به ظاهر سبز و خرم آگاهی دارید ولیکن چهره رنجور آن در زیر غبار محرومیت های سالیان دراز پنهان مانده است.

مردم مسلمان و ولایتمدار گلستان با قومیت های مختلف و همزیستی وحدت آفرین شیعه و سنی دیرزمانی است در کنار هم با کمال صمیمیت و کرامت انسانی زندگی می کنند. سزاوار است اکنون که مردم شریف این استان فرصت دیدار با رییس جمهوری محبوب خود را پیدا کرده اند در رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت استان به عنوان خواست عمومی پاسخ کریمانه ای دریافت دارند.

 اینجانب انتظار دارم در مسائل مورد نظر و رونق این منطقه باارزش ، به برنامه ها و طرح های پیشنهادی مدیران ارشد استان عنایت ویژه ای مبذول فرمایند.

توفیق جنابعالی و همه مسوولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سیدکاظم نورمفیدی

h100899

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمدی

خیر مقدم ائمه جمعه استان به رئیس جمهور. دیروز درخطبه های نماز شهرهای مختلف استان امامان جمعه ضمن خیر مقدم به رئیس جمهور از مردم خواستند دراستقبال از ریس جمهور شرکت کنند .همچنین در نماز جمعه دیروز فرمانداریها اطلاعیه دادند و از مردم نمازگزار شهرستان خودشان خواستند دراستقبال از ریس جمهور شرکت کنند

0
0
پاسخ
1393-09-08 06:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.