1398-03-24 09:21
1027
0
63859
رئیس بسیج اساتید گلستان:

«منطق مقاومت» به فرستاده ژاپنی دیکته شد/ امریکای بدعهد، قابل اعتماد نیست که حتی نامه اش خوانده شود

رئیس بسیج اساتید گلستان گفت: در دیدار نخست وزیر ژاپن و مقام معظم رهبری «منطق مقاومت» و «اقتدار به فرستاده ژاپنی دیکته و نشان داده شد که جمهوری اسلامی ایران در مسیر عزت قرار دارد و امریکای بدعهدد قابل اعتماد نیست که حتی نامه اش خوانده شود.

 
به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری درباره دیدار  روز گذشته  نخست وزیر ژاپن  با رهبر انقلاب، اظهار کرد: قلمرو نگاه مردم به مواضع روشن  تصمیمات الهام گرفته از عنایات خداوندی رهبری معظم انقلاب ملت را در مسیر عزت و سر بلندی  قرار داده است.

وی افزود: بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری  آغازی بود برای گام دوم انقلاب که  باردیگر پرچمداری عزت و انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی دوباره به جهانیان نشان داده و تاکید شد اگر منافع ما توسط امریکا به خطر بیفتند مقابل آن می ایستیم  و این رمز پیروزی ماست .

رئیس بسیج استانید گلستان به دوبع مذاکرات اشاره وتصریح کرد: از یک طرف رئیس یک قدرت استکباری  سعی می کند با واسطه های مختلف باب مذاکره را باز کند که یک صورت دارد و یک سیرت. صورت قضیه این طوراست که انها خود را صلح جو، صلح طلب، نشان بدهند اما سیرت و ماهیت این مذاکره ها کاملا برای ما آشکار است و ازموده را آزمودن خطاست

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم به صورت و هم به سیرت این مذاکرات واقفند، بیان کرد:  ممکن است شماری از افراد در سیرت این مذاکره خیلی وقوف نداشته، سطح آگاهیشان کم باشد و یا نخواهند بپذیرند و حرف هایی هم شاید دارند که ای کاش این مذاکره را می پذیرفتیم که خیلی از مشکلات و موانع اقتصادی و صنعتی ما برطرف می شود اما سیرت این مذاکره در طول تاریخ نشان داده است که به تعبیر حضرت امام (ره)  امریکا و سیاست مداران امریکایی قابل اعتماد نیستند.

 مواضع شفاف،هوشمندانه و از روی اقتداررهبری  یکبار دیگر مهر بطلانی بر اعتماد به امریکا 

منتظری ادامه داد: مقام معظم رهبری با موضع شفاف،هوشمندانه ، از روی اقتدار ، یکبار دیگر مهر بطلانی بر اعتماد به امریکا زدند و با استناد به شواهد و دلایل کاملا روشن عقلی و علمی به نخست وزیر ژاپن اثبات کردند که امریکایی ها قابل اعتماد نیستند  بویژه با تکیه  بر یکی از قراردادهای روشن بین المللی(برجام) که، کسی که به آن پشت پا میزند ایالات متحده امریکا و تحریم مجدد ایران توسط این کشور است.

وی یادآورشد:  حضرت امام (ره) فرمودند، رابطه ما با امریکا مثل گرگ و میش است لذا مقام معظم رهبری هم با همین عقیده روز گذشته یکبار دیگر برای همه آشکار کردند که نباید فریب جلوه های ظاهری، تفکرو این مکاتب را بخوریم .

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه  برای رسیدن به عزت و سر بلندی  باید نگاهمان را معطوف به توانمندی های خودمان بکنیم ، اذعان کرد: واقعیت این است که پیروزی با جبهه حق البته به شرط استقامت و مقاومت است. در این  دوره از مذاکرات مقام معظم رهبری یکبار دیگر برعنصر مقاومت برمبنای سنت های الهی تاکید کردند لذادشمنان می خواهند مقاومتی که به برکت انقلاب اسلامی در منطقه  بوجود آمده شکننده شود و اگر بتوانند این مقاومت را در ایران بشکنند قطعا در سایر کشورهای منطقه هم شکسته خواهد شد زیرا جمهوری اسلامی ام القری است.

وی اضافه کرد: بار دیگر ما تصویر زیبا و باشکوهی از مقاومت را در این مذاکرات دیدیم زیرا اگر مقاومت کنیم این باطل که هر از گاهی وحشت ایجاد می کنند تاجمهور ی اسلامی ایران به دلایل مختلف پای میز مذاکره ای بکشانند و تلاش می کنند ، کاملا ما را از نظر توانمندی و نقش آفرینی آن را خلع سلاح بکنند، از بین رفتنی است.

جبهه باطل باید صحنه را ترک کند

منتظری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اشاره کردند که ما با مواردی که جنبه ناموسی دارد با کسی مذاکره نخواهیم کرد چون مذاکره برای مطالبه است و یک انتظارات کاملا یکطرفه که از جانب امریکا است و  تاکید مجدد بر استقامت و پایداری بر جبهه حق است چرا که ما معتقدیم که اگراین استقامت کماکان ادامه پیدا کند جبهه باطل باید این صحنه را ترک کند.

وی بر لزوم آگاهی ملت از نقشه شوم دشمنان  تاکید کرد و گفت: دشمن با روش ها و شگردها ی جدید ورود پیدا کرده که بتواند ضریب نارضایتی را در جامعه ما افزایش دهد، هرچن که باید قبول کرد ضعف و کاستی وجود دارد اما ملت همواره نشان داده که صحنه دفاع از انقلاب را ترک نخواهد کرد.

رئیس بسیج استانید گلستان با اشاره به اینکه مدیران، بویژه دولتمردان مسئولیتشان  بیش از گذشته استف تاکید کرد: برخی مسائل به تحریم ربطی ندارد و ضعف مدیریت ما است و اگر بخواهیم درست تدبیر کنیم و بر اشته های خودمان  متکی باشیم خیلی از مشکلات قابل حل است. باید ا قتصاد  مقاومتی رونق تولیدو ما می توانیم و تمام راهبردهایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند اجرایی شود تا مشکلات  ریزو درشت ما حل شودو  نباید به دلیل سهل انگاری شماری از مدیران این مشکلات در جامعه ما افزایش پیدا کند و اگر مدیری به هر دلیلی نمی تواند کاری انجام دهد باید جابجا شود .

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.