1393-09-06 11:57
1849
4
6384
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی :

افرادی که می گویند فناوری ما درحد آبگوشت بز باش است ، فراموش کرده اند ما در تحریم ماهواره به فضا فرستاده ایم

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از افراد اخیرا گفته فناوری پیشرفته ما آبگوشت بز باش است ، گفت : تا چه حد باید انسان خود باخته باشد ما در این مدت 36 سال توانستیم ماهواره به فضا بفرستیم چه کسی به ما برای فرستادن ماهواره به فضا کمک کرده است کدام کشور که سالها ماهواره به فضا می فرستند به ما کمک کرده است.

به گزارش گلستان ما ، حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شعارهای غرب جذاب بود و توانست دنیا را مدتی تحت الشعاع قرار دهد ، اظهارکرد: یکی از مهمترین شعارهای آنها حقوق بشر است در کجای دنیا حقوق بشر را رعایت می کنند روزی به کشورهای دیگر ظلم می کردند و امروز حتی به مردم خود هم رحم نمی کنند شما می توانید وضعیت فرگوسن را مشاهده کنید تبعیض نژادی در امریکا بیداد می کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در ادامه افزود: امروز شعارهای توخالی آنها در دنیا رنگ باخته ملت های دنیا به دنبال مدل جدید گرداندن جامعه هستند، آن مدل می تواند مدل نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه برای الگو شدن ما باید بتوانیم قدرتمند باشیم و روی پای خود بایستیم و دشمن از این موضوع ناراحت است ، تصریح کرد: اوضاع ما در مذاکرات هسته ای به این دلیل است که دشمن نمی خواهد ما به این سطح از توانایی برسیم که بتوانیم مستقل باشیم و آنها نمی خواهند ما به این حد از فناوری برسیم.

حجت الاسلام طاهری گفت: فرق جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورهایی که به این فناوری رسیده اند این است که آنها برای رسیدن به این تکنولوژی و استفاده از آن نیازمند و وابسته هستند و برای آنها خطر ندارند ولی ایران اسلامی با تکیه بر دانش بومی حرف نوعی را به میان آورد که آن عدم وابستگی به غرب است و آنها از این موضوع می ترسند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر این مدل بتواند موفق شود این الگوی جدید مردم دنیا می شود و همه به دنبال مدل جمهوری اسلامی می گردند چه در کشور های اسلامی و چه در کشور های غیر اسلامی.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه ما نمی خواهیم در مرکز فشار دشمن باشیم ، تاکید کرد: ما فقط به دنبال حفظ اسلام هستیم و اگر ما اعلام کنیم که دست از اسلام بر خواهیم داشت و دیگر از حق مظلومین دفاع نمی کنیم همه امور تثبیت خواهد شد.

وی افزود: ما در 36 سال گذشته ثابت کردیم تا زمانی که ما با هم متحد باشیم و روی اصول خود بایستیم می توانیم مثل فناوری هسته ای به آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم ، غربی ها می گویند شما نمی توانید و این را می خواهند القا نمایند.

حجت الاسلام طاهری در ادامه با اشاره به اینکه یکی از افراد اخیرا گفته فناوری پیشرفته ما آبگوشت بز باش است ، گفت : تا چه حد باید انسان خود باخته باشد ما در این مدت 36 سال توانستیم ماهواره به فضا بفرستیم چه کسی به ما برای فرستادن ماهواره به فضا کمک کرده است کدام کشور که سالها ماهواره به فضا می فرستند به ما کمک کرده است.

وی ادامه داد: امروز در بحث دفاعی یکی از قدرت های مهم منطقه هستیم کدام قدرت نظامی به ما کمک کرده است ما در اوج تحریم ها توانستیم به این حد از اقتدار برسیم آن وقت نمی توانیم ماشینی داشته باشیم که از ماشین های غربی کم مصرف تر باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: آیا نمی توانیم تولیدات خود را به این حد برسانیم که مردم بگویند می خواهیم تولیدات داخلی را استفاده کنیم ، درست است که سخت است اما مجاهدت می خواهد و شهداء این انتظار را از ما دارند که " ما می توانیم " را ثابت کنیم.

وی درپایان تاکیدکرد: مسئولین باید اعتمادشان به مردم بیشتر باشد و تکیه خود را از خارج کشور کم کنیم و از شهداء درس بگیریم و روحیه بسیجی را تقویت کنیم تا بتوانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

احتمالاً آقای طاهری به جملات آقای ترکان اشاره کرده اند اما به ایشان پیشنهاد می کنم قبل از حمله به افراد از صحت جمله ای که نقل قول می کنند اظمینان حاصل نمایند. نقل قول ایشان با جملات آقای ترکان فقط در یک کلمه اشتراک دارد: آبگوشت .

0
0
پاسخ
1393-09-07 18:45
حامد

سلام آقای علیشما یک مقدار بیشتر توجه کن به جمله ای که آقای طاهری گفته شما بهتر به موضوعات سطحی نگاه نکنیآقای که شما نام بردی ابول مشاغل کشور است اگر این قبیل چند شغله ها در دولت نمی توانند کاری کنند بهتر است کناره گیری کنند و میدان را برای جوانان مستعد و با انرژی باز کنند.چرا ما همش باید برای خود عقب ماندگی درست کنیم.چرا نباید جوانان و افرادی که انگیزه و انژی دارند به بازی گرفته نشوند.وقتی به هر گوشه و کنار این سرزمین نگاه می کنیم می بینیم بازنشسته ها به کار برگشتن و دیگر حالی برای انقلابی و جهادی مدیریت کردن ندارن و .....

0
0
پاسخ
1393-09-08 05:29
میقان

امثال ترکان مثل میرزا ملکم خان ها تقی زاده ها هستند که میکن باید سر تا پا اروپایی شد.

0
0
پاسخ
1393-09-08 06:41
جوادی

مرگ بر دوستداران تفکرات غربی . مرگ بر تکنوکرات های غرب زده !!!

0
0
پاسخ
1393-09-08 06:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.