1398-03-22 18:32
1546
0
63839
فرمانده سپاه نینوای گلستان در حاشیه افتتاح منبع آب چهار روستا:

دو دهستان مراوه تپه هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قرار گرفت/ با بهره برداری از منبع 200 هزار لیتری، 557 خانواده از نعمت آب بهره مند شدند+ فیلم

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: با بهره برداری از منبع آب 200 هزار لیتری، 2600 نفر در قالب 557 خانواده در 4 روستای چناران، دکلی داش، بابا شملک و قره قل تپه شهرستان مراوه تپه از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سردار حسین معروفی در حاشیه منبع آب چهار روستای شهرستان مراوه تپه گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان گلستان با هماهنگی تنگاتنگ با اداره کل آب و فاضلاب روستایی استان گلستان و مردم، طی یک سال و نیم گذشته دست به اقدامات انقلابی زده اند که طی آن پروژه های زیادی در استان عملیاتی یا در دست اقدام قرار گرفته است.

وی افزود: در مرحله اول، دهستان های کرند، مراوه تپه و زرین گل هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان گلستان قرار گرفتند و با پیگیری مجدد، 4 دهستان دیگر نیز مورد هدف قرارگاه قرار گرفت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: از این 4 دهستان، یکی برای مراوه تپه و یکی برای گرگان در نظر گفته شد و دو دهستان دیگر نیز بررسی و انتخاب می شود.

سردار معروفی اضافه کرد: در حال رایزنی برای 3 دهستان دیگر نیزهستیم که در مجموع این 10 دهستان، نزدیک به 200 روستا را مورد هدف قرارگاه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در 62 روستا اقدامات خدمات رسانی و محرومیت زدایی در حوزه های آب، فرهنگی، مساجد، خانه عالم، خانه محرومین و جاده در حال انجام است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت:چهار روستای چناران، دکلی داش، بابا شملک و قره قل تپه در حوزه آب با مشکل روبرو بودند و برای آبرسانی به مردم آن، از تانکر استفاده می شد و با هماهنگی های لازم و با همکاری مردم، پروژه مخزن 200 هزار لیتری با 300 میلیون تومان و ظرف 45 روز به پایان رسید.

وی گفت: با مشارکت مردم، پروژه ای که 500 میلیون تومان و طی 4 ماه برآورد شده بود، با هزینه کمتر و کمتر از 2 ماه به اتمام رسید.

سردار معروفی در پایان یاداور شد: با این پروژه 2600 نفر در قالب 557 خانواده در 4 روستای یاد شده از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.