1393-09-06 09:49
2378
0
6369
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی :

بسیج مهمترین عامل اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : یکی ازمهمترین عواملی که به برکت تدبیر حضرت امام خمینی (ره) باعث مقاومت این نظام در برابر حملات بیشمار و ناجوانمردانه دشمنان و رسیدن به این حد از اقتدار در دنیا شد، بسیج است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در دومین یادواره شهداء بسیج مهندسین استان گلستان با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد شهداء در جامعه ، اظهارکرد: بالاترین مقام معنوی انسان مقام قرب است که مربوط به شهدائ است .

وی ادامه داد: دسته جات متعددی می توانند با اعمال خود به این مقام برسند که بالاترین این دستجات شهدائ هستند.

حجت الاسلام طاهری در ادامه با اشاره به اینکه شهدائ آنچه داشتند برای خدا تقدیم کردند، تصریح کرد: انسان سلامتی خود را دوست دارد و ابرار آن کسی است که  بخشی از آنچه دوست دارد در راه خدا انفاق می کند ، اما شهدا از ابرار بالاتر ان چون شهداء هر آنچه دوست دارند تقدیم خداوند کرده اند .

بسیج معجزه امام خمینی (ره) است

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره)معجز قرن بود و بسیج را می توان معجزه امام خمینی (ره)دانست ، واقعا اگر بسیج در کشور تشکیل نمی شد می توان گفت که این نظام پایدار نمی ماند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی درادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عواملی که به برکت تدبیر حضرت امام خمینی (ره) باعث مقاومت این نظام در برابر حملات بیشمار و ناجوانمردانه دشمنان و رسیدن به این حد از اقتدار در دنیا شد، بسیج است .

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام مقام امام خمینی (ره) را بسیار بالا دانست و گفت : امام کاری کرد که شیعه در عالم شناخته شد و توانست جانی دوباره بگیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کل عالم اسلام با انقلاب ایران جانی دوباره گرفت و زنده شده است ، تصریح کرد : در جهان اسلام واقعی دیده نمی شد و نامی از اسلام بهرده نمی شد و امام با انقلاب احیاء مجدد اسلام رخ دهد.

دشمن برای مقابله با اسلام داعش را به وجود آورد

وی درادامه خاطرنشان کرد: دشمن بعد از احساس خطر از اسلام و گسترش اسلام در جهان گروه های تکفیری و گروه داعش را برای خشن جلوه دادن اسلام ،  بد نام کردن اسلام و کم کردن گرایش به آن ایجاد کرده است .

حجت الاسلام طاهری در ادامه با بیان اینکه امام فراتر از اسلام اصل اعتقاد به دین را احیا کرده است ، گفت : در گذشته در دنیا دو قطب وجود داشت یک قطب می گفت دین وجود ندارد ، قطب دیگر نیز که قطب لیبرال بود می گفت خدا هست و فقط رابطه فردی بین خدا و انسان را می خواهد اصلاح کند و این تفکر می گفت دین برای دنیای بشر برنامه ای ندارد ، امام خمینی (ره) دین را احیا کرد که بگوید دین هم دنیا و هم آخرت انسان را می سازد و برای هردو برنامه دارد.

وی تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی هر کسی دین دارد حتی اگر مسیحی ، کلیمی و ..... باشد و هرکسی دین دارد و خدا را می پرستد احساس کرد در این دنیا حرف دارد و می تواند خدا را بپرستد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : این مدل در دنیا خود را به سرعت نشان داد و امروز این مدل در معرض توجه دنیا قرار گرفته است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.