1398-02-26 18:02
1274
0
63272
نفر اول مسابقات قرائت قرآن دانش‌آموزان جهان :

انس با قرآن را به هم سن و سالان خودم پیشنهاد می‎کنم/ رهبر معظم انقلاب به من گفتند الحمدلله شما خیلی خوب تلاوت می‎کنید/ درد بسیار بزرگی‎ است که در مملکت اسلامی قرآن مهجور باشد

امیرحسین رحمتی با تأکید بر اینکه، انس با قرآن را به هم سن و سالان خودم پیشنهاد می کنم، ابراز داشت: امروز انس با قرآن در زندگی ما کمرنگ شده است که این را می شوند در رفتار مردم در این زمانه مشاهده کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ امیرحسین رحمتی، نفر اول رشته قرائت در مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام در گفتگو بارادکانا اظهار داشت: حدود ۷ سال است که بصورت تخصصی در عرصه اطلاعات قرآن کریم فعالیت می کنم.

وی افزود: سال ۹۶ در رشته قرائت در مسابقات سراسری دانش آموزی قرآن کریم در کشور موفق به کسب رتبه اول شوم.

این نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام ادامه داد: پس از کسب رتبه اول در مسابقات سراسری کشور توانستم به مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام راه پیدا کنم که الحمدلله به یاری خداوند متعال موفق به کسب رتبه اول شدم.

رحمتی بیان کرد: بخاطر کسب رتبه برتر این دوره از مسابقات قرآنی و معرفی بعنوان قاری نوجوان و برتر کشور سعادت داشتم تا محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تلاوت داشته باشم.

این نابغه قرآنی استان گلستان با بیان اینکه جلسه ای که محضر حضرت آقا برگزار شد، بسیار عالی بود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از تلاوت من راضی بودند و بنده را مورد تفقد خودشان قرار دادند.

وی اذعان کرد: حضور در کنار رهبر معظم انقلاب بسیار شیرین و دلنشین است لذا به خود می بالم که خدواند متعال چنین سعادتی به من عطا فرمودند تا در محضر رهبرم حاضر شوم.

رحمتی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه زمانی که شما پس از تلاوت روبروی رهبر معظم انقلاب قرار گرفتید، رهبر معظم انقلاب چه سخنانی به شما هدیه کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب پس از سلام و احوال پرسی از تلاوت من تعریف و تمجید کردند که هدیه ای گرانبها برای من بوده است.

این قاری نوجوان اظهار داشت: از مقام معظم رهبری خواستم تا اگر توصیه یا پیشنهاد و راهنمایی در مورد تلاوتم دارند را به من متذکر شوند که ایشان فرمودند الحمدلله شما خیلی خوب تلاوت می کنید.

نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام با تأکید بر اینکه، انس با قرآن را به هم سن و سالان خودم پیشنهاد می کنم، ابراز داشت: امروز انس با قرآن در زندگی ما کمرنگ شده است که این را می شوند در رفتار مردم در این زمانه مشاهده کرد.

امیرحسین رحمتی با بیان اینکه درد بسیار بزرگیست که در مملکت اسلامی قرآن مهجور باشد، متذکر شد: توصیه من بعنوان برادر کوچکتر این است که انس مردم خصوصا هم سن و سالان من با قرآن بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.