1398-02-21 08:02
575
0
63137
درهمایش روایت فتح آب مطرح شد؛

تقدیر فرمانده سپاه نینوا از نیروهای امدادی در سیل گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از فعالیت های جهادی نیروهای امدادی ازجمله هلال احمر در سیل گلستان تقدیر کرد.

به گزارش  گلستان ما؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز درهمایش" روایت فتح آب" که در کانون طه گرگان برگزارشد، اظهار کرد: از تلا‌ش‌ همه دستگاه‌ها و نهادها در امدادرسانی به سیل‌زدگان  از جمله جمعیت هلال احمر قدردانی می کنم زیرا با همه توان و ظرفیت به‌صورت جهادی پای کار است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر از زمان شروع این حادثه تلخ در کنار مردم بود و هنوز هم همت جانانه آنان در مناطق سیل‌زده ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر هم ‌پای همیشگی قابل اعتماد و تا آخرین لحظه خادم و در کنار مردم و سایر خادمان بوده است.

وی با اشاربه فعالیت های ایثارگرانه گروه های جهادی بیان کرد: گروه‌های جهادی و مردمی نیز در سیل اخیر فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند و وحدت عملی بین شیعه و سنی را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان درخاتمه تاکید کرد: سپاه پاسداران در کنارسایر نیروهای مسلح پس از حل بحران سیل و بازگشت زندگی طبق روال عادی در مناطق سیل‌زده بودند و اکنون در زمان بازسازی و نوسازی این مناطق نیز در کنار مردم خواهند بود.

گفتنی است؛ همایش "روایت فتح آب" با حضور نمایندگان گروه های جهادی و مردمی، یگان های نظامی و برخی دستگاه های اجرایی امروز درکانون طه گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.