1398-02-14 12:59
1208
0
63007
یادداشت؛

همراهی خودی ها با موج سواری منافقین بر روی سیل

غرض از اين نوشته واكاوي ويرانگري ها در زمينه سيل نيست، بلكه نگاه به برخي از جريانات سياسي است كه با گفتن واي بر ما و وامصيبتا، ظاهراً براي مردم دل مي سوزانند اما در باطن، مقاصد ديگري در سر دارند. آنها فكر مي كنند كه براي گرفتن ماهي، ابتدا بايد آب را گل آلود كرد!

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، طبيعت دو خصلت سازگاري و ناسازگاري را در خود به همراه دارد؛ ويرانگري و شكوفايي. سيل فروردين ماه امسال اگرچه ويرانگري آن در ذهن برخي ها پررنگ بود اما اين ويرانگري بار شكوفايي نيز با خود به همراه داشت. ممكن است كه ديدن بار مثبت آن در كوتاه مدت در ذهن ها رنگ ببازد اما بر حسب اعتقاد خود معتقدیم که‌‌: «خداگر ز حكمت ببندد دري، ز رحمت گشايد در ديگري».

در جريان سيل، بخشي از اصلاح طلبان و جريان هاي همسو، اقدامات انسان دوستانه نيروهاي مردمي عراق موسوم به ”حشدالشعبي“ در امداد رساني به هموطنان سيل زده خوزستاني را برنتافتند و اين حركت را بيرحمانه شلاق كش كردند.

القائات اصلاح طلبان در اين خصوص تا به آنجا تأثيرگذار بود كه حتي جريانات معارض و سلطنت طلبان نيز با استناد به سخنان آنان در فضاي حقيقي و مجازي، نوشتند كه حشدالشعبي براي سركوب مردم آمده است!

دعوا و مخالفت اين جريانات با حضور رسته هاي مهندسي رزمي حشدالشعبي از اين جهت نبود كه يك جريان شناخته شده نظامي هستند بلكه نوعي چشمك و چراغ به  ”دشمن“ بود تا نشان دهند خط آنها از اصولگرايان جداست!

حساسيت ها و عرق ملي خوب است، به شرطي كه مصلحت انديشانه و گزينشي نباشد. تاكنون نديده ايم و نشنيده ام كه حضرات از حضور دشمن در جبهه هاي سيل! سخني بگويند.

منافقين در تبليغات خود به شكلي واضح از حضور نيروها و هواداران خود تحت عنوان ”شوراهاي مردمي“ در ميان سيل زدگان سخن مي گويند كه به امداد رساني گسترده مشغول هستند.

قطعاً وقتي دولت و متوليان امور از امداد رساني به سيلزدگان كوتاهي مي كنند، اين كوتاهي منجر به حضور دشمن در منطقه خودي مي شود. چرا حضور و نفوذ دشمن در داخل دغدغه متوليان امور نيست؟ چرا كمك هاي حشدالشعبي به هموطنان سيل زده مان، «پايگاه نظامي دادن به خارجي» معنا مي شود؟

طنز روزگار را مي بينيد؟ خبري شنيده و منتشر مي شود مبني بر اينكه نيمه شب، «اعضاي كانون هاي شورشي همزمان سه مركز بسيج را در سه نقطه تهران بطور همزمان آتش زده اند» اما هيچ قلمي نسبت به اين تهديدات از سوي متوليان اصلاحات به چرخش در نمي آيد.

كانون هاي شورشي، نام هواداران منافقين در داخل است كه شب ها با نام «كانون هاي شورشي» دست به عمليات خرابكارانه مي زنند و روزها با نام «شوراي هاي مردمي» در بين مردم مناطق سيلزده حضور پيدا مي كنند تا با موج سواري بر روي سيل، امداد رساني نمايند.

مدیرکل اداره اطلاعات آذربایجان شرقی اخيراً گفته است: «در سال 97 فعالیت مجاهدین در کشور بیش از سال‌های گذشته بود، چرا که در صدد موج‌سواری بر مشکلات اقتصادی جامعه بودند که در این حوزه 50 نفر ارشاد و توجیه شدند و 60 نفر هم از عناصر مرتبط با سرپل‌های مجاهدین شناسایی و دستگیر گرديدند».  اين در حالي است كه وزير محترم اطلاعات نيز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه تهران از برخورد با 116 تيم مرتبط با منافقين خبر داده است.

چنانچه مستندات فوق براي كساني كه از تهديدات داخلي با ساده پنداري عبور مي كنند كافي نيست، جا دارد كه به دستورالعمل سركرده گروهك منافقين نيز اشاره كرد كه به وضوح روشن مي كند چگونه عوامل اين گروهك تحت عنوان «شوراهاي مردمي» ـ در خلاء ناشي از عدم حضور دولت ـ در مناطق سيلزده اقدام كنند.

مريم رجوي سركرده منافقين در فراخواني كه در 12 فروردين ماه منتشر شد خطاب به نيروهاي خود در داخل ايران گفته است: « از همه به‌خصوص از شما جوانان می‌خواهم با تشكیل شوراهای مردمی در هر شهر و محله و روستا با سیل و عوارض مصیبت بار آن مقابله کنید...از شما جوانان آزاده و از اعضای کانون‌های شورشی و شوراهای مقاومت می‌خواهم که هیچ فرصتی را برای کمک به خانواده‌های سیل زده از دست ندهید. به كمك مردم برای سازمان دادن شوراهای مردمی برخیزید که تنها راه غلبه بر عوارض این سیل ویرانگر است!».

حضور پررنگ منافقين در شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي قطعاً شائبه هايي را هم دامن مي زند. حجت الاسلام عليرضا سليمي نماينده مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون آموزش و تحقيقات اخيراً اعلام كرد: « حدود ۱۵ درصد افراد ضدانقلاب و منافقین در خارج از کشور در فضای مجازی ما فعال هستند و ناامیدی به انقلاب و نظام را به افکار عمومی پمپاژ می‌کنند».

با نگاهي به شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي و عملكرد منافقين در خصوص جاري شدن سيل در استان هاي كشور، چنين در اذهان متبادر مي شود كه گويا متولي مديريت بحران كشور در اختيار منافقين قرار دارد.

در شرايط بسيار خطيري بسر مي بريم. مقام معظم رهبري از هر فرصتي براي هوشياري مسئولين كشوري و لشكري و ساير آحاد ملت توصيه هاي مكرر فرموده اند. رهبر انقلاب چندي پيش در ديداري كه با هزاران نفر از كارگران صنايع مختلف داشتند فرمودند: «دشمن از اول انقلاب تا امروز بر روی همه نقاطی که ممکنه کشور رو به هرج و مرج بکشد تکیه کرده است».

جا دارد كه به خودي ها و دولتمردان صادقانه گفت كه غریبانه وار با نظام! سخن گفتن ـ  آن هم در چنين شرايطي ـ از دشمن غافل شدن است. عقل سليم حكم مي كند كه نصايح رهبر معظم را آويزه گوش كرد تا به صراط مستقيم رهنمون شد.

به قلم علي صفاري

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.