1398-02-11 19:50
401
0
62947
وزیر کشور پس از بازدید از مناطق سیل‌زده:

سیلاب از اغلب خانه‌ها و معبر آق‌قلا و گمیشان تخلیه شد/ ترمیم و بازسازی منازل آسیب‎دیده از سیل اولویت ما است

وزیر کشور گفت: اغلب خانه‌ها و معابری که دچار آب‌گرفتگی بود تخلیه شد. خانه‌هایی هم که نیاز به تعمیرات مختصر داشتند اقدامات لازم انجام شد و مردم به خانه‌هایشان برگشتند.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از بازدید از مناطق سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان اظهارداشت: سیل اخیری که مجدد به وقوع پیوست بخشی دیگر از آق‎قلا را آب فرا گرفت و امروز هم از محله‌هایی که آسیب دیدند بازدید کردیم که باید اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز خسارت در حوادث احتمالی اندیشیده شود و در این باره توصیه‌های لازم به مسئولان شده است.

وزیرکشور بیان داشت: آب از اغلب خانه‌ها و معابری که دچار آب‌گرفتگی بود تخلیه شد. خانه‌هایی هم که نیاز به تعمیرات مختصر داشتند اقدامات لازم انجام شد و مردم به خانه‌هایشان برگشتند.

وی ادامه داد: برای خانه‌هایی که باید نوسازی شود نیز مقدمات کار در حال آماده شدن است. وسایل منزل نیز برای مردم سیل‌زده تهیه شده و بعد از تعمیر منازل مسکونی به مردم سیل‌زده تحویل داده می‌شود.

رحمانی فضلی عنوان کرد: امروز از خانواده شهدای خدمت گمیشان سرکشی کردیم خوشبختانه روحیه خوبی داشتند، باتوجه به اینکه رهبرمعظم انقلاب این افراد را شهید خدمت نام نهادند، این مسئله سبب آرامش و رضایت خانواده‌های آنان شده است.

وی افزود: با اینکه بارها از پدر یکی از شهدا خواستند که درخواستی شخصی داشته باشد، فقط تقاضایش لایروبی رودخانه بود و چیزی برای خودش نخواست.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ترمیم و بازسازی منازل آسیب‎دیده از سیل اولویت ما است، بیان داشت: در پایان این سفر یک جمع‌بندی خواهیم داشت تا کار نوسازی و بازسازی را تسریع کنیم. نزدیک ماه رمضان هستیم و هوا هم در حال گرم شدن است باید تلاش کنیم تا زودتر مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.