1398-02-10 11:02
330
0
62897
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

خسارت 85 میلیارد تومانی سیل به مدارس گلستان / 161 کلاس درس استاندارد آموزشی خود را از دست دادند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: میزان خسارت وارده به فضاهای آموزشی استان گلستان در سیلاب اخیر حدود 85 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش گلستان ما، احسان گوهری راد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: : در جریان سیل اخیر به 324فضای آموزشی استان گلستان بین 10تا 50 درصد خسارت وارد شد.

وی افزود: با همت کلیه همکاران آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و خیرین مدرسه ساز،  مدارس استان گلستان در روز 17 فروردین آماده بازگشایی شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  تصریح کرد:در پی وقوع سیل اخیر 24 مدرسه این استان به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در آب، استاندارد لازم برای تحصیل دانش آموزان را از دست داد که شامل 161 کلاس درس بود.

 گوهری راد با اشاره به میزان خسارت وارده به فضاهای آموزشی استان گلستان، بیان کرد : در سیلاب اخیر حدود 85 میلیارد تومان ا به مدارس استان خسارت وارد شده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای وقوع سیل، مدارس به عنوان محل امنی برای اسکان سیل زدگان بود و 32 مدرسه به این امر اختصاص یافت  و 67 هزار نفر روز،در مدارس اسکان داده شدند.  

گوهری راد با اشاره به بازدید وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی و نیز تصمیمات اتخاذ شده، گفت: مجموع این اقدامات و سیاست گذاری ها سبب شد تا در روند آموزشی دانش آموزان خللی وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به آسیب های روحی روانی دانش آموزان، از ابتدای وقوع سیل فعالیت های مشاوره ای و اقدامات فرهنگی نیز برای کاهش آسیب ها صورت پذیرفت.

گوهری راد از تامین حدود ۳۲ هزار جلد کتاب درسی توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: خوشبختانه با این اقدام، بلافاصله کتاب های جدید برای دانش آموزان تامین گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: علاوه بر نوشت افزار اهدایی توسط خیرین استان از سوی خیرین سایر استان ها و نیز ارگان های مختلف، نوشت افزار قابل توجهی تامین و در بین دانش آموزان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.