1398-02-09 06:41
741
0
62863
در همایش وحدت سران ایلات، قبایل و طوایف عشایری مطرح شد؛

اتحاد40 ساله اقوام اجازه تسلط به دشمن نداد/ وحدت متقابل بین اقوام و مذاهب یک امر اجتناب ناپذیر است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: در 40 سال عمر انقلاب اسلامی اتحاد و وحدت اقوام مختلف ما، به دشمنان اجاره نداد که بر ما مسلط شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام جعفر رعایتی در بین عشایر با عنوان این مطلب ولایت را نقطه وحدت اقوام و مذاهب عنوان کرد و افزود: حرکت در مسیر ولایت همواره باعث سربلندی ما شده است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم مانع نفوذ دشمن شویم و نفوذی ها نیز نتوانند در داخل کاری از پیش ببرند باید پیرو ولایت باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا خاطر نشان کرد: مردم ما همیشه با مقاومت و ایستادگی هر روز بالنده تر از گذشته مسیر خود را طی کرده اند. اما می بینیم که دشمن همواره سرافکنده است و به دنبال راهی برای تسلط بر مردم ما است و در این 40 سال نخست انقلاب اسلامی نیز در مقابل مقاومت ملت ما شکست خورده است.

وحدت متقابل بین اقوام و مذاهب یک امر اجتناب ناپذیر است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان رضوی در همایش وحدت سران ایلات، قبایل و طوایف عشایری گفت: اگر بنا بر این باشد که تمدن جهانی بر سر آحاد بشریت سایه بیندازد وحدت متقابل بین اقوام و مذاهب یک امر اجتناب ناپذیر است.

سردارسیدحسن مرتضوی با عنوان این مطلب افزود: در اتفاقات اخیر و سیل در سراسر کشور علی رغم مشکلاتی که مردم متحمل شدند ؛ همدلی، یکپارچگی و صمیمیت مردم در حد و اندازه ای ظاهر شد که یادآور روزهای آغازین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود و مردم در محبت و کمک های انساندوستانه گوی رقابت را از هم ربودند.

وی با اشاره به غیرت و ایستادگی اقوام مختلف در 40 سال نخست انقلاب تصریح کرد: همه اقوام و مذاهب با مقاومت در مقابل هجمه های دشمنان گام نخست انقلاب را با پیروزی و سربلندی به پایان رساندند و اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی را به رخ آنها کشیدند.

سردار مرتضوی افزود: امروز نظام اسلامی ما در سایه ولایت امر در قله اقتدار و افتخار ایستاده است و باید بتوانیم شرایطی مهیا کنیم تا این صلابت به سمتی برود که کلیت بشریت و کره خاکی را تحت تاثیر ارزش های انسانی و اسلامی قرار دهد و تمدن جامعه اسلامی با جامعه پردازی و حکومت سازی برای همه جامعه اسلامی به دست همه اقوام و مذاهب رقم بخورد.

فرمانده سپاه جوادالائمه با عنوان اینکه برای رسیدن به این هدف به یک وحدت عملی و پایدار نیازمندیم که به تعبیرعلما از نوع اقترائی باشد و دست در دست هم با هم افزایی و همدلی همه موانع از سرراه ایران اسلامی برداشته و دشمن از وحدت ما زمین گیر شود.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و اهمیت پرداختن به آن در کشور یادآور شد: امروز یکی از کانون های مورد توجه در اقتصاد مقاومتی و تقویت و استحکام لایه های وحدت اقوام و مذاهب و عشایر ما هستند که مانند تابلو و الگویی زیبا می تواند نقش آفرینی کند.

سردار سیدحسن مرتضوی با تاکید بر عشایر به عنوان سرمایه های اصلی کشور و حافظان امنیت ایران اسلامی ، همایش سران ایلات و اقوام عشایر با حضور زنان و مردان شیعه و سنی را صحنه ای زیبا توصیف کرد، که در کنار هم برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی تحت لوای ولایت فقیه رندگی مسالمت آمیزی دارند و می توان به عنوان الگوی موفق ارائه کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.