1398-01-26 10:50
343
0
62575
معاون اقتصادی استاندار گلستان:

سامانه کمک به سیل زدگان آغاز به کار کرد/ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از روزهای اول سیل کمک های مالی زیادی کرد

معاون اقتصادی استاندار گلستان از آغازفعالیت سامانه کمک به سیل زدگان گلستان خبرداد و گفت:  ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از روزهای اول سیل کمک های زیادی به ما کرد و امروز 1000 بسته لوازم خانگی از 4000هزار بسته تعهد اهدایی خود را به گلستان آورد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد حمیدی امروز با تشکر از نیروهای مسلح و نیروهای مردمی  سراسر کشوردر حاشیه رسیدن اولین محموله کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به سیل زدگان گلستان، اظهار کرد: برای اینکه تجربه  توزیع اقلام مانند استان های دیگر نباشد یک کار جدید را شروع کرده و سامانه ای  را طراحی کردیم.

وی ادامه داد:  تا اقلامی که ازسوی  مردم ،خیرین، هلال احمر، ان جی ها و ..به استان می رسد  به دست مستحق اصلی برسد و با برنامه  توزیع شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با بیان اینکه  در ابتدای وقوع سیل ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفاین بعنوان بانک پشتوانه ما بودند، تصریح کرد: تا تخصیص بودجه هرجا کمکی از لحاظ تامین مایحتاج ، چکمه غذا و تجهیزات می خواستیم، این نهاد ارزشمند به ما یاری می رساند. در کنار آن اتاق بازرگانی استان هم کمک زیادی به ما کرد.

حمیدی بیان کرد: اولین محموله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  امروز برای کمک به مردم سیل زده به گلستان رسید و آماده توزیع است.

وی با بیان اینکه تمام آسیب دیدگان را با مبنای خسارت منازل در سامانه وارد کردیم ، گفت: ما لیست خسارات را از بنیاد مسکن گرفتیم و درقالب یک برنامه قابل تغییر،کنترل و گزارش گیری در سامانه وارد کردیم.

 وی ادامه داد:  حدود 18 هزار خانواری که آسیب دیدند  را در سامانه  وارد کرده و اقلامی که به استان می رسد را با کمک این لیست 3000هزار نفر کد گذاری و سپس توزیع می کنیم.

حمیدی خاطرنشان کرد:  اولویت واگذاری این اقلام برای کسانی است که منازلشان کامل تخریب شده است و دسته بعدی  تعمیری درجه یک و2 و 3 خواهد .

وی اضافه کرد : اکنون 1000 بسته لوازم خانگی به استان آمد و 800 بسته نیز توسط یک بانک تامین می شود و خیرین و NGO و سایر مراکز هم قول هایی داده اند و امید داریم محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان  تاکید کرد: ما  به دنبال این هستیم که این کمک ها به نیازمندان اصلی برسد تا گله مندی ها کاسته شود و همه چیز با برنامه انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.