1398-01-25 15:58
496
0
62561
سردار غیب پرور در گرگان :

تا زمانی که مردم مناطق سیل زده به آرامش برسند در کنار آنها خواهیم بود / عظمت کار لایروبی و خروج سیلاب گمیشان مرا به یاد احداث پل بعثت در فاو انداخت

فرمانده بسیج مستضعفین گفت: تا زمانی که مردم مناطق سیل زده به آرامش برسند در کنار آنها خواهیم بود.

به گزارش گلستان ما؛  سردار غلامحسین غیب‌ پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در جلسه با فرماندهان هفت سپاه استانی معین سپاه استان گلستان در سیل برای اجرای فاز دوم خدمات ‌دهی به مردم سیل زده  عصر امروز در محل سپاه نینوا، اظهار کرد: در حادثه سیل اخیر در برخی استان های کشور ، یک رزمایش بزرگ انسجام و یک همگرایی مثال زدنی در کشور برای خدمت به مردم و حل مشکلات عدیده مردم مناطق سیل زده اتفاق افتاد .

وی افزود:  این حادثه یک باز هویت برای انقلاب اسلامی را رقم زد و یک فرصت مهم به وجود آورد که با حضور چشمگیر و موثر سپاه و بسیج در میان مردم مناطق سیل زده ؛ آحاد مردم و ائمه جمعه در سراسر کشور و نمایندگان مجلس و ... احساس و افتخار پاسدار بودن کنند .

فرمانده بسیج مستضعفین تصریح کرد: بزرگی و عظمت کار لایروبی و هدایت سیلاب در کانال مرکزی ملت در شهر گمیشان در استان گلستان ، مرا به یاد احداث پل بعثت در منطقه فاو در دوران دفاع مقدس انداخت .

غیب پرور بیان کرد:  سیل های اخیر ، اگر چه خسارت های بسیار زیاد و قابل ملاحظه ای داشت ولی نعمت و برکات مهم و ارزنده ای هم برای کشور به همراه داشت .

وی گفت:  ما یک کشور خشک بودیم که به واسطه بارندگی های کم در چند سال اخیر دچار خشکسالی شده و منابع آب زیرزمینی ما کاهش یافته بود و دریاچه ها و تالاب های کشور هم خشک شده بود که با بارندگی های فراوان اخیر ، این مشکلات تا حدود زیادی رفع شد .

وی اذعان کرد:  نعمت بالاتر ، نعمت پیوستگی ملی در سطح کشور و مشارکت ارزنده مردم در حل مشکلات اخیر بود که به عنوان ثروت معنوی و سرمایه اجتماعی انقلاب ، ضامن بقاء انقلاباسلامی است .

غیب پرور خاطرنشان کرد: حضور پررنگ و موثر طلاب و روحانیون جهادی از سراسر کشور در مناطق سیل زده و حضور در کنار مردم این مناطق و کمک به آنها ، فوق العاده ارزنده و چشمگیر بود .

وی گفت:  طرح " جهادهمبستگی ملی " با هدف کمک به هم وطنان سیل زده از امروز آغاز می شود و این یک دعوت ملی از همه هم وطنان عزیز برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل زده است ‌.

غیب پرور  تصریح کرد: در این طرح آحاد مردم با محوریت مساجد در تامین یک " خانه " کمک کنند و همچنین هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک " مدرسه " همکاری کند و هر کاسب هم در تامین یک قلم کالای اساسی برای خانواده های سیل زده مشارکت نماید و همه پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت .

فرمانده بسیج مستضعفین اظهار کرد:  سپاه و بسیج تا زمانی که همه مشکلات ناشی از سیل برطرف شود و مردم این مناطق به آرامش برسند ، به خدماتش ادامه خواهد داد و در کنار مردم خواهد بود .

گفتنی است؛ سپاه های استانی تهران بزرگ ، خراسان رضوی ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، همدان ، قزوین و البرز ، هفت استان معین گلستان هستند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.