1398-01-24 10:23
563
0
62528
سعید رحیمی :

بر سر وعده خود جهت ساخت مسجد در سروش جنگل هستیم / زمین 200 متری برای این کار در نظر گرفته شده

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : اداره کل منابع طبیعی استان گلستان انتهای سروش 16 زمینی به مساحت 200 متر مربع را برای این کار در نظر گرفته و به اداره کل راه و شهرسازی تحویل داده است .

به گزارش گلستان ما ؛ سعید رحیمی عضو شورای اسلامی شهر گرگان صبح امروز شنبه 24 فروردین ماه در گفت و گو  با خبرنگار ما در خصوص پیگیری هایش جهت ساخت مسجد سروش جنگل اظهار کرد : از وقتی این بحث مطرح شده ما همواره به دنبال تهیه زمین بودیم و جلسات متعددی نیز در این زمینه با دادستانی و سایر نهادهای متولی برگزار شد.

رحیمی افزود : طی مکاتباتی که دکتر دادبود شهردار گرگان با اداره کل منابع طبیعی استان گلستان و اداره کل راه و شهرسازی استان انجام داده ، مقرر شد که منابع طبیعی زمین مورد نظر را به مسکن و شهرسازی بدهد و این اداره نیز آن را به شهرداری جهت ساخت مسجد تحویل نماید چون روال به این صورت است .

وی تصریح کرد : اداره کل منابع طبیعی استان گلستان انتهای سروش 16 زمینی به مساحت 200 متر مربع را برای این کار در نظر گرفته و به اداره کل راه و شهرسازی تحویل داده و حدودا تا سه ماه دیگر نیز راه و شهرسازی این زمین را به شهرداری می دهد و ما بعد از تحویل زمین فورا کار ساخت آن را شروع می کنیم .

وی از حساسیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی نسبت به اینگونه موضوعات تشکر کرد و گفت : قطعا ساخت مسجد در چنین مکانی باقیات صالحات همه ما خواهد بود و اجری بزرگ دارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.