1398-01-24 06:00
393
0
62523
رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان خبر داد؛

تداوم حضور آتش‌نشانی گرگان در آق‌قلا و گمیشان/ فرماندهی تیم‌های شهرداری‌های حاضر در منطقه توسط شهرداری گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: تا پایان زمان مورد نیاز حضور تیم‌های آتش‌نشانی شهرداری گرگان، ما در منطقه آق قلا و گمیشان حاضر خواهیم بود و به نیازهای امدادی مردم پاسخ خواهیم داد.

مهدی قره‌قاشی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: از نخستین ساعات وقوع سیلاب در آق‌قلا و بر اساس ابلاغ صورت گرفته از سوی شهردار گرگان و حضور مستمر ایشان در منطقه عملیاتی و فرماندهی اقدامات، برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده آق‌قلا وارد عمل شده و در منطقه حاضر شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به حجم وجود سیلاب در آق‌قلا و عدم امکان حضور با خودرو در شهر، بلافاصله قایق‌های سازمان برای امدادرسانی بکارگیری و از روز نخست تا کنون هر روز یک تیم هشت نفره به صورت استقراری در شهر آق‌قلا و در ادامه در شهر گمیشان عملیات امدادرسانی را در دستور کار قرار دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ استانداری گلستان مبنی بر فرماندهی عملیات خدمات‌رسانی در حوزه وظایف شهرداری‌ها توسط شهرداری گرگان، بلافاصله با دستور شهردار گرگان و حضور ایشان در آق‌قلا، امکانات لجستیکی و تجهیزاتی و نیروی انسانی از معاونت‌های مختلف شهرداری گرگان بخصوص آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در قالب ستاد مدیریت بحران شهرداری‌ گرگان در آق‌قلا مستقر و عملیاتی شد.

قره‌قاشی با تقدیر از همکاری و تلاش خستگی ناپذیر معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان، بیان کرد: از روز نخست تاکنون علاوه بر استقرار یک تیم هشت نفره کامل در آق‌قلا و گمیشان، چهار خودروی سنگین امدادی شهرداری گرگان با تجهیزات کامل برای امدادرسانی در این آق‌قلا مستقر و 6 موتورپمپ در گمیشان و 20 موتورپمپ کف کش به همراه یک موتورپمپ 10 اینچ در آق‌قلا به صورت دائم در حال تخلیه آب از معابر و منازل مردم است.

تداوم حضور آتش‌نشانی گرگان در آق‌قلا و گمیشان/ فرماندهی تیم‌های شهرداری‌های حاضر در منطقه توسط شهرداری گرگان

‌وی تاکید کرد: این نکته قابل تامل است، تمامی تیم‌های حاضر از شهرداری‌های نقاط مختلف کشور در مناطق سیل زده آق‌قلا و گمیشان، که به صورت مقطعی و موقتی حاضر شدند بر اساس ابلاغ استانداری گلستان تحت مدیریت و فرماندهی شهرداری گرگان عمل کرده و تمام تدابیر اتخاذ شده در راستای مدیریت استقاده نیرو و تجهیزات در این دو شهر با حضور شخص شهردار گرگان به طور کامل با شهرداری گرگان بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در حال حاضر که به فضل الهی و تلاش شبانه‌روزی تمامی نیروهای امدادی به ویژه همکارانم در شهرداری گرگان و کمک نیروهای مسلح سطح آبگرفتگی در آق‌قلا و گمیشان به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در بسیاری از معابر تردد به صورت عادی در جریان است.

قره‌قاشی بیان کرد: تا پایان زمان مورد نیاز حضور تیم‌های آتش‌نشانی شهرداری گرگان ما در منطقه حاضر خواهیم بود و به نیازهای امدادی مردم پاسخ خواهیم داد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیز به دلیل اعلام نیاز شهرداری آق‌قلا مبنی بر حضور تیم‌های آتش‌نشانی گرگان در شهر آق‌‌قلا برای مقابله با برخی حوادث به ویژه حیوانات موزی ما در منطقه حاضر هستیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.