1398-01-23 12:12
437
0
62516
ائمه جمعه استان گلستان:

قدرت بی بدیل سپاه، ترامپ را عصبانی کرده است/ با اقدام ترامپ محبوبیت سپاه بیشتر شد/سپاه با هیچ قدرتی قابل تحریم نیست

قدرت بی بدیل سپاه درشکست پی درپی آمریکا، ترامپ را عصبانی کرده است. آمریکا بسیاری از شکست های خود را درایران به دلیل حضور تاثیر گذار سپاه درایران می داند. بیانیه کاخ سفید و ترامپ علیه سپاه، عزت و محبوبیت سپاه را در کشور و منطقه صد چندان کرد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه سازمان ملل تحت سلطه کشورهای مزدور و مستکبر است، گفت: هر کشوری که پول بدهد، سازمان ملل مال آن کشور است.

وی افزود: مسلمان پای تعهد خود می ماند و براساس تعهد، ما برجام را یک طرفه اجرا کردیم و اجرا می کنیم و این در حالی است که تحریم ها نه تنها برداشته نشد، بلکه در حال افزایش است.

IMG_7913.jpg

امام جمعه کلاله با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با نظام جمهوری ایران و مردم آن، اظهار داشت: کینه آمریکایی ها به اندازه ای است که مانع کمک های صلیب سرخ به مردم سیل زده کشورمان شد؛ و این نشان از کینه دشمنان این نظام است.

حجت الاسلام کشیری با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت هستند، گفت: هر آنچه برای این ملت وفادار و مقاوم ایران انجام دهیم، کم است، ما در ۸ سال دفاع مقدس روی پای خود ایستادیم ‌و ثمره این مقاومت را در عراق و سوریه دیدیم.

کشیری تصریح کرد: آمریکا که خود به وجود آورنده داعش بود، الان مدعی مقابله و ریشه کن کردن داعش است؛ در صورتی که این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که شاخ دشمنان و تروریست ها را در خاورمیانه، شکست.

امام جمعه کلاله گریزی بر سیاست خصمانه آمریکا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت و گفت: آمریکا که خود در رأس تروریست های جهان است یک نهاد رسمی و خدمتگزار یک کشور که در دل ملت خود جای دارد را تروریست می نامد.

کشیری با هشدار به آمریکا و هم پیمانان وی،تاکید کرد: همه ما به اینکه سپاهی و پاسدار هستیم، افتخار می کنیم و اگر دشمنان در مقابل ما عرض اندام کنند، پاسخ دندان شکنی خواهیم داد.

امنیت روانی نیروهای آمریکایی درمنطقه از بین رفت

امام جمعه گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: با این اقدام نابخردانه ترامپ و تروریست خواندن سپاه پاسداران ، امنیت روانی نیروهای آمریکایی درمنطقه از بین رفت.

حجت الاسلام ترابی با عنوان این مسئله به عنوان یک اثر خارجی، اقدام ترامپ اذعان کرد: بسیاری از نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه از جمله ناو آمریکایی و پایگاه نظامی آن در بحرین در دسترس است و هر شب کابوس خواهند دید و انقلابیون بزودی تحول بزرگی را ایجاد می کنند.

Tazahirat 1

وی همچنین اتحاد و یکپارچگی رسانه های ضد انقلاب ها و انقلابیون در دفاع از از سپاه و اعتراض به آمریکا را از دیگر آثار خارجی تروریست خواندن سپاه عنوان کرد و گفت: از همین جا و همین امروز بی ثباتی برای متحدین آمریکا و افول آنها را از این تریبون اعلام می کنیم.

خطیب جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: تازه شدن انقلاب اسلامی و تجدید پیمان مردم ما با اهداف انقلاب اسلامی نیز از آثار درونی تروریست خواندن سپاه بود و دیدیم که هر جا می رویم حرف از دفاع از انقلاب و سپاه است و مردم دل در گرو این انقلاب دارند و خودشان را فدایی سپاه می دانند و خود را برای فداکاری آماده کرده اند.

وی افزود: وحدت ملی ما عمیق تر شد و مواضعی که دولت و بسیاری از سیاسیون که بعضا حواشی نسبت به سپاه داشتند ؛ گرفتند خاری به چشم دشمن شد و با پوشیدن لباس سپاه توسط 255 نماینده و ائمه جمعه وحدت را یک قدم جلو بردیم و محبوبیت سپاه بیشتر شد. 

حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به اینکه از سال 2001 آمریکا به دنبال برخورد با سپاه بود و در سال 2017 آن را حامی گروههای تروریسی خواند چرا که می دانند ایران ام القرای جهان اسلام است و آنکس که بروزرسانی انقلاب اسلامی را برعهده دارد و چشم و چراغ مردم منطقه است سپاه است.

وی ادامه داد: اگر جوانان برای شهادت سر از پا نمی شناسند و عاشق نبرد با آمریکا هستند اینها دستاوردهای روحیه بسیجی است که فرماندهان آنها سپاهی هستند.

امام جمعه گنبدکاووس یادآور شد: آمریکا نمی تواند یک نیروی انقلابی پیشرو که هر جا ایراد و اشکالی باشد به سنگر آن تکیه داده می شود و مانع از تحقق اهداف اوست را ببیند.

وی همچنین تصریح کرد: این اقدام ترامپ یک پشت پرده ظاهری هم دارد که آن استفاده انتخاباتی و گرفتن رای اعتماد سران یهودی و صهیونیستی برای انتخابات آینده است.

امام جمعه گنبد در ادامه سخنانش به برخی مناسبت های هفته از جمله روز ارتش اشاره کرد و گفت: ارتشیان پیشگام در حفظ امنیت کشور به ویژه در مرزهای این میهن اسلامی هستند و به تعبیر امام راحل جندالله هستند.

حجت الاسلام ترابی همچنین به اعزام موکب یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برای خدمات رسانی به سیل زدگان آق قلا و گمیشان اذعان کرد: این موکب از فردا با دستور سردار سرافراز اسلام ، قاسم سلیمانی در منطقه مستقر می شود و روزانه 1500 پرس غذا پخت و به نیابت از مردم شهرستان گنبدکاووس در بین سیل زدگان توزیع خواهد کرد.

قدرت بی بدیل سپاه ترامپ را عصبانی کرده است

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر درخطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: ماه شعبان المعظم است ودر آستانه میلاد حضرت بقیه الله (عج) هستیم. فرج ما درفرج آقاست وهمه نامهربانی ها وناملایمات با آمدن آقا امام زمان برطرف می شود.

وی افزود: امام رضا (ع) دروصف حضرت مهدی عج می فرماید؛ امام آب گواراییست برای تشنگان، ابریست بارنده، پدریست مهربان، برادریست دلسوز و دفاع کننده ایست از حقوق الهی.

حجت الاسلام شهابی در ادامه بیان کرد: موضوع مهدویت از اصول اصلی اعتقادی، اجتماعی وسیاسی اسلام است. امروز دراین جامعه ای که سردمداران دروغین، با خدعه، نیرنگ و افکار شیطانی، جهان را ملک مطلق خود می دانند و مردم را عبد و برده خود فرض می کنند و مردم جهان از ظلم و ستم دجال های روزگار به ستوه آمدند، جهان تشنه تر از هر زمان دیگر، تشنه ی آن عدالت گستر جهانی می باشد. دنیای بشری به انتظاری که ما معتقدیم محتاج است.

خطیب جمعه آزادشهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، برای تحقق ظهور امام زمان وجود ظلم وجور شرط کافی نیست. وجود انسان های صالح، انگیزه های قوی، ایمان های راسخ، گام های استوار و نیز دل های روشن لازم و ضروریست.

امام جمعه آزادشهر درخطبه دوم نیز بعد از سفارش به تقوا الهی ، گفت: این روز ها مردم چند استان ما گرفتار سیل می باشند. مسئولین و همه ملت به میدان آمدند تا مقداری از آلام مردم را کم کنند. نیرو های مسلح با همه امکانات از ارتش و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال خدمت می باشند. دراین میان سپاه پاسداران با فراخوان همه ی نیروهای خود و استفاده از بسیج سراسر کشور مرحمی بر درد‌های مردم شدند. 

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی محترم سپاه کشور سرلشکر جعفری به مردم سیل زده می گوید پاسداران حاضرند جلوی سیل بخوابند تا آسیبی به آنها نرسد. سپاهی که درلحظه لحظه ی تاریخ انقلاب با مردم بود، روی مین خوابیدند تابه ملت آسیبی نرسد. درسوریه وعراق مقابل داعشی ها ایستادند، مثل حججی ها سردادند تا ملت سربلند بمانند، در سختی های انقلاب، همراه ملت بودند و در هشت سال دفاع مقدس مردانه جنگیدند و دفاع نمودند.

a2

حجت الاسلام شهابی اعلام کرد: قدرت بی بدیل سپاه درشکست پی درپی آمریکا، ترامپ را عصبانی کرده است و باید از این عصبانیت بمیرید. بیانیه کاخ سفید و ترامپ علیه سپاه، عزت و محبوبیت سپاه را در کشور و منطقه صد چندان کرد.

خطیب جمعه آزادشهر اظهار کرد: سپاه قلب تپنده ملت است. ملت ما با تمام وجود و در قلب خود سپاه را دوست دارد و حامی و پشتیبان این نهاد مقدس است. تصمیم آمریکا علیه سپاه تاکتیک دیگر جنگ روانی واقتصادی علیه ملت ما می باشد. آمریکا بسیاری از شکست های خود را درایران به دلیل حضور تاثیر گذار سپاه درایران می داند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: عبور ایران از تحریم ها، ناکام ماندن کودتاها و فتنه های مختلف ، تکمیل پروژه های نفتی و گازی در پارس جنوبی و ستاره خلیج فارس و صد ها پروژه دیگر که آمریکا را ناکام گذاشت و همچنین طرح شکست تجزیه سوریه وعراق ولبنان وکشور های مظلوم دیگر همه و همه بخاطر وجود سپاه پاسداران است.

وی بیان کرد: آمریکا انتقام شکست تروریست ها  درسوریه وعراق را به خیال خود با تروریست خواندن سپاه می تواند بگیرد. آمریکا محور تروریست و تروریست پرور جهان است. آمریکا دجال روزگار و کذاب جهانی و محور شرارت های دنیاست.

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: تمام کشور های جهان وملت های دنیا به نوعی خصوصا ملت های مظلوم از آمریکا ضربه خوردند. سازمان ملل کجاست که ترامپ هر غلطی که دلش می خواهد انجام می دهد.

خطیب جمعه در بخش پایانی سخنانش به مناسبت یازده شعبان اشاره کرد و با تبریک روز ولادت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نام گذاری شده گفت: درگام دوم انقلاب بیانیه مقام معظم رهبری، بیشترین توجه به جوانان شده است زیرا کشوری آباد است که جوان های آن پیشرو دربرنامه ها باشند. خوشبختانه جوانان ما در همه‌ی برنامه‌ها پیشرو هستند و اگر به آنها اعتماد شود می توانند مشکلات کشور را حل کنند. برای مثال حضور چشم گیر جوانان در سیل قابل تحسین است و نشان از درک و عزم بالای جوانان برای آبادانی کشور  دارد.

امام جمعه آزاد شهر در انتها گفت: از همه مسئولین ومردم و نیرو های مسلح که درکمک رسانی به سیل زدگان توجه داشتند تشکر می کنم . اما باید بدانیم که آثار مخرب سیل به این زودی بر طرف نخواهد شد. همه ما مردم همراه با مسئولین باید تلاش کنیم تا از این امتحان الهی سربلند بیرون آییم. نباید عزیزان سیل زده را فراموش کنیم و باید فکر کرد که اگر ما جای آنها بودیم چه انتظاری از هموطنان خود داشتیم.

آمریکا خود محور تروریسم و تروریسم پروری در جهان است

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات با اشاره به اینکه مکر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خودش بازمی‌گردد گفت: همه شما مطلع هستید و خبردارید آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خودش در منطقه هزینه‌های بسیار زیاد و گزافی انجام داد و حتی برای رسیدن به این اهداف دست به جنگ ترکیبی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی زده است.

وی افزود: آمریکا اشتباه بزرگی کرده است و از جایگاه تروریست ترین دولت در جهان معاصر برای صهیونیست‌های غاصب و ظالم دمی تکان داده و سپاه سر افزار اسلام و پاسداران انقلابی این فرزندان خدوم ملت را با نقض قوانین بین‌المللی تروریست خواهند است.

خطیب جمعه گالیکش تصریح کرد: این در حالی است که آمریکا خود محور تروریسم و تروریسم پروری در جهان است.

حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام در خصوص انسان‌های ظالم گفت: انسان‌های ظالم چهار علامت و نشانه‌دارند؛ اول با نافرمانی به مافوقش ستم می‌کند، دوم به زیردستش با غلبه فرمانروایی می‌کند، سوم حق را دشمن می‌دارد و علامت چهارم ظلم و ستم را ظاهر و آشکار می‌نماید. مصداق این روایت دولت بدبخت کنونی آمریکا است.

به گفته امام‌جمعه گالیکش؛ لغت تروریسم و مبارزه با تروریسم ازجمله واژگانی است که در حدود 2 الی 3 دهه اخیر در ادبیات سیاسی جهان به‌کرات مشاهده می‌شود؛ پس از حادثه 11 سپتامبر 2001 میلادی این واژه را توسعه و گسترش دادند تا جهان اسلام را محور تروریسم و تروریسم پرور به جهانیان معرفی کنند.

خطیب جمعه گالیکش افزود: در سال 2011 میلادی با ورود گروه‌های تروریستی همچون داعش و النصره و... بیشتر این لغت را شنیدیم بخصوص در منطقه غرب آسیا؛ جالب اینجاست همین‌هایی که خودشان تروریست پرور هستند ادعا کردند و ائتلاف ضد داعش را با همکاران اروپایی خودشان شکل دادند.

حجت‌الاسلام دلبری اضافه کرد: کشورهای تروریست غربی در سطح جهانی دست به اقداماتی زدند و کشورها را مجبور کردند لوایحی را تصویب کنند برای مقابله با تأمین مالی تروریسم درحالی‌که نیروهای مردمی لبنان، یمن، عراق، فلسطین و درنهایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که از خود دفاع می‌کنند را به‌عنوان تروریسم معرفی کردند.

وی افزود: آمریکا پرونده بسیار سیاه و ننگینی در حمایت از تروریسم دارد که یک‌قلم از آن حمایت از گروهک منافقینی است که خون 17 هزار ایرانی بی‌گناه را بر زمین ریخته‌اند.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: ریشه همه شرارت‌ها و ترورها زیر سر دولتمردان آمریکا و اذناب پلیدشان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه چرا دولتمردان آمریکا از سپاه عصبانی هستند گفت: به خاطر اینکه آمریکایی‌ها 10 سیلی محکم از سپاه مقتدر ما خورده است. سپاه در دهه نخست انقلاب در مقابل نقشه کودتا و آشوب و جنگ تحمیلی خوش درخشید، در دوره‌های بعدی در برخی از مسائل اقتصادی خوش درخشیدند که نمونه آخر آن احداث پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بود، سپاه از عوامل اصلی ضربه‌گیری تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده است، در جریان بلایای طبیعی در کنار سایر نیروهای مصلح خوب درخشید بر وحدت افزود و فتنه را خنثی کرد، سپاه منطقه خلیج‌فارس را برای آمریکایی‌ها ناامن کرده‌اند، سپاه در 15 سال گذشته رشد تروریسم در غرب آسیا را ناکام گذاشت و آمریکا و هم‌دستان پلیدش را زیر چکمه‌های خود له کرد. این‌ها گوشه کوچکی از سیلی‌هایی بود که سپاهیان در صورت ننگین آمریکایی‌ها نواختند؛ حال باید هم آن‌ها از سپاه ناراحت باشند.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر علیهم‌السلام و روز جوان گفت: مسئولین اگر بخواهند امسال در بحث تولید رونق ببخشند و شعار سال را عملی بکنند باید جوانان را در امورات وارد کنند و به آن‌ها اختیارات بدهند تا بتوانند به اهداف بزرگ و بزرگ‌تری نائل بشویم.

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام که مانع به دام افتادن کشور در سناریو لوایح fatf شد گفت: اگر امروز لوایح fatf  را تصویب کرده بودیم پس از تحریم سپاه از سوی آمریکا بانک‌ها و مؤسسات داخلی کشور هم که با سپاه مراوده داشتند باید دست به خود تحریمی این نهاد مقدس می‌زدند. هرچند برخی در داخل می‌خواستند این لوایح به تصویب برسد اما مجمع تشخص مصلحت نظام آن را با هوشمندی رد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک‌نهاد ولایی، انقلابی و مردمی است و در کنار مردم بوده و هست و با هیچ قدرتی قابل تحریم نیست و نتیجه این اقدام نگین آمریکا متوجه خودشان و اذناب پلیدشان در منطقه و جهان خواهد شد.

پاسداران انقلاب اسلامی نیروهایی خداخواه، خداجو با اهدافی خدایی هستند

حجت الاسلام موسی شاعری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در نخستین روزهای پس از پیروزی دارای استحکام کافی نبود لذا نیازمند داشتن نهادی با ویژگی ها و خصوصیات مرتبط با انقلاب بود، اظهار داشت: نهادی که در مقابل جریان سلطنت طلب و استکبار بایستند به همین منظور سپاه پاسداران با این ویژگی ها انتخاب و توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد و در کنار سایر نهادهای نظامی به خدمت رسانی پرداخت.

وی با عنوان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی دارای ویژگی های خاصی هستند، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی نیروهایی خداخواه، خداجو با اهدافی خدایی هستند.

امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه نیروهای سپاهی با فرمانده خود رابطه ای برادرانه دارند، گفت: پاسداران دارای روحیه شهادت طلبی و نداشتن ترس مقابل مرگ هستند و در تنگناها و سختی های مختلف صبور هستند.

شاعری با اذعان براینکه روحیه ایثار، سبقت و مسابقه در فداکاری نصب العین آنان است، یادآور شد: پاسداران با روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و وفاداری در سخت ترین روزهای دفاع مقدس با موفقیت عبور کردیم.

وی تصریح کرد: پاسداران ما همواره در مرزهای ایران، شهید تقدیم اسلام می کنند.

امام جمعه کردکوی خاطرنشان کرد: خوش رقصی آقای ترامپ برای خرسندی رژیم صهیونیستی باعث شد تا در روز مقدس ولادت امام حسین (ع) مزین به روز پاسدار، این نهاد مقدس را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد.

شاعری با تأکید بر اینکه این اقدام دولت آمریکا ناشی از غرض و ترس نسبت به انقلاب اسلامی ایران است، متذکر شد: شکست داعش در عراق و سوریه توسط سپاه پاسداران باعث عصبانیت دولت آمریکا و این اقدام وقیحانه توسط دولت آمریکا شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها انقلاب اسلامی ایران را قبول ندارند، بیان کرد: آمریکایی ها هرکس که با آمریکا نیست را تروریست می دانند. آمریکا دین اسلام را دین ترور می خواند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.