1398-01-23 11:54
433
0
62515
رئیس بسیج اساتید گلستان:

موضع گیری آمریکا نشاندهنده حیات سپاه واثر بخشی آن است

رئیس بسیج اساتید گلستان گفت: این موضع گیری امریکا نشاندهنده حیات سپاه و اثر بخشی آن است، قطعا  آنها نسبت به یک موضوع بی تحرک  و بی اثر موضع گیری نمی کنند .

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری درحاشیه راهپیمایی اعلام انزجار علیه امریکا در ترویست اعلام کردن سپاه پاسداران، اظهار کرد: یکی ازمیراثهای مانا وتحول آفرین حضرت امام (ره) تشکیل نهاد مقدس سپاه بود.

وی ادامه داد: نهادی که رشد کرد و امروز بعنوان یک شجره طیبه درجای جای جهان اسلام آثارش را به عینه  مشاهده می کنیم.

رئیس بسیج اساتید گلستان با اشاره به تصمیم اخیر ترامپ تصریح کرد:  دشمنان ما نتوانستند میزان اثر بخشی این سازمان مردم نهاد را ببینند دست به اتخاذ تصمیم دشمن ستیزانه گرفتند.

منتظری با بیان اینکه این موضع گیری امریکا نشاندهنده حیات سپاه و اثر بخشی آن است، بیان کرد: قطعا آنها نسبت به یک موضوع بی تحرک و بی اثر موضع گیری و قلمرو نگاه دشمنان و تیرهای سمی آنها به  متوجه این نهاد مقدس نمی کنند .

وی ادامه داد: نشاندهنده این است که توسعه این نهاد بسیاری از ترفندها و توطئه های دشمن را در مقایس ملی منطقه ای خنثی می کند لذا امریکا از روی عجز و ناتوانی  دست به چنین عملیات انتحاری زد  .

عضو هیئت علمی دانشگاه  با اشاره موضوع گیری ترامپ در این مقطع ، خاطرنشان کرد: در زمانی این موضع گیری اعلام شد که سپاه به دلیل حضور معنا داراش در جای جای  مردم ایران برای کمک رسانی به سیل زدگان در اوج محبوبیت  بین مردم قراردارد لذا  پاسخ قاطع آن را در همه جای ایران، و در فضای مجازی و امروز در مقام عمل دیدند.

وی با بیان اینکه امام فرمود "اگر سپاه نبود کشور نبود " ، امروز آثار و برکات آن را بهتر شاهد هستیم ، گفت: اتحاد و انسجام معنادارای بین اقشار مختلف و گروه هایی که نسبت به انقلاب اسلامی زاویه داشتند، بوجود آمد. امروز و در این راپیمایی می بینیم این گروه ها با اختلاف سلیقه  زیر چتر حمایتی وحدت حضور پیدا کردند .

رئیس بسیج اساتید استان گلستان در خاتمه گفت: بازنده این بازی  قطعا امریکاست و پیروز این حماسه، مردم ایران هستند وما شاهد درخشش سپاه و اثر بخشی آن در ابعاد ملی و جهانی خواهیم بود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.