1398-01-23 09:34
440
0
62513
امام جمعه گرگان:

جایگاه سپاه در ایران و خاورمیانه بینظیر است/ سپاه کشورهای منطقه را به ثبات رساند/ امریکا ضرر می کند

امام جمعه گرگان گفت: جایگاه سپاه در ایران و در منطقه بینظیر است  زیرا این نهاد انقلابی که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و حمایت از مردم بی دفاع شکل گرفت کشورهای منطقه را به ثبات رساند.

به گزارش گلستان ما؛ نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان در محکومیت به اقدام خبیثانه ترامپ و حمایت از سپاه پاسداران، لباس سبز سپاه را برتن کرد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در ادامه در خطبه های نمازجمعه گرگان اظهار کرد: هرجا جنایت،ظلم و بدبختی در جهان وجود دارد دست جنایتکار امریکا در آنجا است و  اگر تاریخ ایالات متحده آمریکا را ورق بزنیم سرشاراز فعالیت‌ها و اقداماتی است که جز اقدامات تروریستی نمی توان از آن نام برد.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه مردم ویتنام و فاجعه بمباران هیروشیما، افزود: دولت آمریکا به بهانه سرنگونی القاعده در افغانستان و مجازات عاملان 11 سپتامبر هزاران نفر از مردم مسلمان و بی پناه افغانستان را به خاک و خون کشید و 18 سال امنیت را از این کشور گرفت.

امام جمعه گرگان ادامه داد: در حالی که به اعتراف و اذعان خودشان القاعده ساخته و دست پرورده دولت آمریکا بود که برنامه های این کشور را در خاورمیانه اجرایی کند.

سپاه نهادی برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و حمایت از مردم

نورمفیدی به نمونه دیگری از اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: ناو هواپیمابر آمریکا هواپیمای مسافربری ایران با 290 نفر سرنشین زن و کودک بدون دلیل سرنگون می کند و دولت آمریکا به فرمانده نفت مدال شجاعت می دهد . واژه تروریست به آمریکا می خورد که در همه جای  جهان علیه مردم بی دفاع به منظور دست یابی به اهداف شوم اقدامات مسلحانه انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه جایگاه سپاه در ایران و در منطقه جایگاه بی نظیری است، تاکید کرد: سپاه نهادی است که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و حمایت از مردم ایران و منطقه در برابر هرگونه تعدی و تجاوز شکل گرفت.

image 2019 4 12 14 2 27 626 i33

تروریست خواندن سپاه کار خطرناک است

نماینده ولی فقیه در گلستان سپاه پاسداران را نهادی مقدس خواند و گفت: خدمات سپاه در خارج از ایران در کشورهای سوریه و عراق بینظیر است. زمانی که دولت رسمی این کشورها درخواست دادند این سپاه بود که یک تنه با همراهی نیروهای مردمی و حشدالشعبی توانست این کشورها را به ثبات و پایداری برساند، موضوعی که خیلی از دوستان نیز بر آن اعتقاد نداشتند و این حقیقت است.

وی با بیان اینکه سپاه برای حفظ ارزش‌های انسانی و الهی و خدمت به مردم شکل گرفت ، تروریست خواندن سپاه را کار خطرناک خواند و بیان کرد: بسیاری از اطرافیان ترامپ و دولت وی در این خصوص هشدار دادند اما آنها با این کار تمام نظامیان در معرض خطر و تهدید قرار داده اند.

نظامیان امریکایی پشتوانه ای در منطقه ندارند/ سپاه درسیل خدمات زیادی به مردم رساند

نورمفیدی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ابزارهای متعدد و توانمندی های بیشماری در بین کشورهای منطقه از جمله لبنان، سوریه، عراق و غیره دارد اما در مقابل، نظامیان آمریکا تعدادی سرباز هستند که تکیه گاهی و پشتوانه ای در منطقه ندارند .

وی آمریکا را اولین تروریست عالم دانست و افزود: تروریست خواندن سپاه در نهایت به ضرر خود ترامپ و دولت آمریکا تمام خواهد شد و آنها از این موضوع هیچ منفعتی نخواهد برد.

امام جمعه گرگان به جایگاه سپاه در نزد مردم ایران نیز اشاره کرد و گفت: در سیل اخیر سپاه به عامه مردم بخصوص مناطق محروم خدمات بسیاری ارائه داد و اثبات کرد که سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم بی دفاع ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.