1398-01-22 13:53
334
0
62500
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد؛

تغییر برنامه آموزشی دانش آموزان سیل زده گلستان/ضرورت نظارت مستمر بهداشتی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان تغییر برنامه آموزشی دانش آموزان مناطق سیل زده استان گفت: نظارت مستمر بهداشتی مدارس این مناطق توسط دانشگاه علوم پزشکی ضروری است.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  از ابتدای وقوع سیل فرهنگیان استان گلستان در کنار سایر  دستگاه های اجرایی به کمک رسانبه هموطنان پرداختند و از همه آنها قدردانی می کنم.

 وی افزود: متاسفانه سیل اخیر به ۳12 مدرسه استان گلستان حدود ۲۸ میلیارد تومان خسارت وارد و  ۹ هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز را تحت تاثیر خود قرار داد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان  با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش و دو معاون این وزارتخانه وبرگزاری جلسه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قطب ۵ کشورتصریح کرد: در پی این سفرها تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که به دنبال آن حدود ۶۰ کانکس با کاربرد آموزشی، مبلغ ۵ میلیارد تومان بابت اصلاح سیستم های گرمایشی و سرمایشی، یک هزار و ۷۵۰ میز و نیمکت و ۳۱ هزار جلد کتب درسی و اقلام زیادی لوازم تحریر در اختیار مدارس و دانش آموزان مناطق سیل زده قرار گرفت.

گوهری راد  بیان کرد: اکثر مدارس در مناطق سیل زده پاکسازی شده و تعداد اندکی نیز در حال پاکسازی و گندزدایی هستند.

وی اذعان کرد: سیل اخیر نشان داد که نیاز داریم تا کلاس های آموزشی بیشتری در زمینه مدیریت بحران و بلایای طبیعی به ویژه برای مدیران و مسئولین داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با توجه به خسارات وارده به مدارس اظهار کرد: انتظار داریم تا ستاد مدیریت بحران اعتباراتی را برای آموزش و پرورش برای جبران خسارت های وارده به مدارس در نظر بگیرد.

وی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان خواست،تا بر وضعیت بهداشتی مدارس به ویژه در مناطق سیل زده نظارت مستمر داشته باشد.

گوهری راد ادامه داد: برای رفاه حال عزیزان مان در مناطق سیل زده در برنامه آموزشی دانش آموزان با توجه به وضعیت مناطق، تغییراتی را ایجاد خواهیم کرد.

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در جریان سیل اخیر توسط این اداره کل از تمامی مدارس بازدید میدانی به عمل آمد و میزان خسارت ها ارزیابی و بلافاصله در جهت رفع نواقص ایجاد شده اقدامات موثری انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.