1398-01-22 15:38
506
0
62493
رحمت الله نوروزی :

اقدام ترامپ خودکشی سیاسی بود / هیچ وقت در کشور این همه انسجام نداشتیم

عضو گره تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبتهایش گریزی هم به اقدام رئیس جمهور آمریکا زد و افزود : ترامپ با این کار خودکشی سیاسی کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد : کار ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ، نشان دهنده قدرت و اثرگذاری سپاه و تایید کننده صحبتهای امام خمینی و رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت این نهاد انقلابی است .

وی تصریح کرد :سپاه نماد توسعه ، ایثار ، فداکاری ، همدلی و مهربانی است و حتی در فراسوی مرزها نیز شاهد نقش بی بدیل ذوالفقار ولایت حاج قاسم سلیمانی هستیم که مردم منطقه قدردان او هستند.

نماینده سابق علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : وجود قرارگاه خاتم باعث آبادانی و پیشرفت کشور شده و حمایت مردم و رهبری از این نهاد مردمی باعث عصبانیت آمریکا گشته است .

نوروزی یادآور شد : آمریکا امروز می بیند که تمامی سیاستهایش در منطقه شکست خورده است چون روزگاری بعد از کودتای 28 مرداد ایران به این کشور امتیاز زیادی می داد و ژاندارمش در منطقه بود اما با انقلاب اسلامی دست شان از ایران کوتاه شده است .

وی اضافه کرد : امروز آمریکا متوجه شده که سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه بسیار اثرگذار است و نکته مهم اینکه سپاه یک نهادی است که در مردم ریشه دارد و این نکته ایست که امروز انگلیس ، چین ، ژاپن و ... می دانند برای همین با آمریکا همراهی نمی کنند .

عضو نمایندگان ادوار مجلس بیان داشت : تفکر سپاه برگرفته از عاشوراست و با این اقدام ترامپ موجی از وحدت و همدلی در کشور ایجاد شد و هیچ زمانی کشور در این یکرنگی و انسجام نبود .

نوروزی گفت : ما مردم فرهیخته ایم داریم و این جنگ اقتصادی نمی تواند انها را شکست دهد و بدانید قطعا ما در این جنگ پیروز خواهیم شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.