1398-01-19 10:27
431
0
62420
ارشد نظامی آجا در گلستان خبرداد؛

حفر خندق و ایجاد دایک در اطراف آق قلا توسط ارتش /حصار کشی رودخانه قره سو و لایروبی کانال رهبر ادامه دارد

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: گروه مهندسین 444 نزاجا در حال حفر خندق و ایجاد دایک در اطراف آق قلا برای رفع مشکل حجم ورودی آب به آق قلا است.

به گزارش گلستان ما؛ امیر سرتیپ محمد غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با بازدید تخصصی بعمل آمده با گروه مهندسین ۴۴۴نزاجا از اطراف شهرستان آق قلا و گمیشان الحمدا... درصد بالایی از آب موجود فروکش و تخلیه شد.

وی ادامه داد: در نقاطی از شهر آق قلا با توجه به سطح موجود نیاز به تخلیه آب و ایجاد دایک در اطراف شهر داشت،که با ورود بیل مکانیکی گروه مهندسی444 نزاجا و سایر ارگانهای دیگر مشغول حفر خندق و دایک در اطراف شهر آق قلا و محور آلتین تخماق هستند که ان شاا... در آتی  مشکل حجم آب برطرف خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 ضمن آمادگی نیروهای مسلح استان برای شرایط مختلف تصریح کرد: گروه مهندسی نزاجا در حال حاضر مشغول حصار کشی و ساخت دیوار در اطراف رودخانه قره سو هستند  و چند دستگاه بیل مکانیکی نیز به لایروبی کانال رهبر در شهرستان گمیشان جهت روان شدن تخلیه آب به پایین دست فعالیت دارند .

وی  با اشاره به ادامه کمک رسانی یکانهای ارتش در منطقه سیل زده گلستان خاطر نشان کرد:امداد رسانی در بیمارستان صحرایی نزاجا و نداجا ارتش و  همچنین یک آشپزخانه و سه خباز خانه در شهرستان گمیشان و آق قلا بصورت شبانه روزی  مشغول خدمت رسانی و امداد رسانی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.