1398-01-03 07:24
409
0
62050

وزیر کشور و وزیر اقتصاد برای بازدید از مناطق سیل زده وارد گلستان شدند

وزیر کشور همراه با وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بنیاد مستضعفان کشور به نمایندگی از هیئت دولت برای بازدید از مناطق سیل زده وارد استان گلستان شدند.

به گزارش گلستان ما، وزیر کشور همراه با وزیر امور اقتصادی و دارایی، برای ارزیابی میدانی از مناطق سیل‌زده هم‌اکنون وارد استان گلستان شدند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و دو نفر از معاونان وزیر بهداشت هم اکنون از فرودگاه گرگان عازم مناطق سیل‌زده در آق قلا و گمیشان هستند.

حجم بالای بارش و عدم کشش رودخانه باعث سیل در گلستان شد

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح شنبه در بدو ورود به گلستان در فرودگاه گرگان اظهار کرد: به جهت سیلابی که استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی را فراگرفت وارد گلستان شدیم.

حجم بالای بارش و عدم کشش رودخانه باعث سیل در گلستان شد

وی ضمن تشکر از از همه دستگاه‌های امدادرسان و صبر و همراهی مردم عزیز افزود: حجم بالای بارش‌ها و عدم کشش رودخانه‌ها باعث جاری شدن سیلاب شد و علی رغم هدایت آب‌ها به سمت دشت‌ها و زمین‌های کشاورزی باز هم آب گرفتگی به منازل مسکونی رسید و تخریب و مشکلاتی را برای مردم فراهم آورد.

فضلی بیان کرد: امروز به صورت هوایی و زمینی بازدیدهایی را از مناطق سیل زده خواهیم داشت و در جلسه مدیریت بحران تصمیمات لازم جهت امدادرسانی بهتر و تسریع در تعمیر منازل مسکونی اتخاذ خواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همراهی مردم از نگرانی آنها بکاهیم و در کوتاه مدت خسارات وارده را جبران کنیم.

بارش شدید باران و سر ریز شدن سدهای گلستان و بوستان از صبح سه‌شنبه 28 اسفند 97 سبب وقوع سیلاب در بخش‌هایی از شرق گلستان شد که هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

در گنبدکاووس پس از 3روز سیل فروکش کرده است، اما در آق قلا حدود 40 درصد شهر و تعداد زیادی از روستاهای این شهرستان با سیلاب دست و پنجه نرم می کند.

برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان 25 تریلی از اقلام ضروری از استان‌های مازندران، سمنان و خراسان به گلستان ارسال شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.