1398-01-01 12:37
415
0
62012
جانشین سپاه نینوا گلستان:

آماده باش تمامی ظرفیت سپاه نینوا استان گلستان در جهت کاهش مشکلات مردم سیل زده

جانشین سپاه نینوا گلستان از کمک بی وقفه و امداد رسانی سپاه وبسیج به سیل زدگان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ سید موسی حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج به کمک رسانی سپاه نینوا گلستان اشاره کرد و گفت:سپاه نینوا گلستان از چند روز گذشته در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان های گنبد ، آق قلا ، بندر گز و گمیشان و روستاهای تابعه آنها می باشد‌.

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد: سپاه وبسیج هدفی جز خدمت رسانی و در کنار مردم بودن ندارند و در حوزه خدمت رسانی به مردم با توزیع جیره غذایی ، آب و نان ، پوشاک و پتو در حال فعالیت هستند.

وی افزود: از ابتدای وضعیت بحران تا کنون سپاههای شهرستانی به کمک نیروهای بسیج با اعزام یک دستگاه بیل مکانیکی ،لودر، گریدر، بولدوزر، یک دستگاه نفربر به منطقه آزادشهر ، کردکوی، بندرگز و آق قلا جهت کمک به ستاد مدیریت بحران استان و در طی آن تخلیه وجابجایی مردم از منزل و مناطق گرفتار در آب و بازگشایی راههای مواصلاتی بوده است.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه سپاه در اجرای ماموریت امداد رسانی از ظرفیت تیپ مردم پایه سپاه نینوا، گروه ۴۵ مهندسی جواد الائمه نیروی زمینی سپاه ، تیپ ۶۰ زرهی عمار یاسر و نواحی مقامت بسیج عملیات انجام داده است گفت: تعدادی قایق برای امداد رسانی مردم گنبد از یگانهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعزام شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.