1397-12-29 07:08
345
0
61987
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمنان انقلاب از آنچه می‌ترسیدند بر سرشان آمد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه امروز جبهه انقلاب نیازمند وحدت، وفاق و همدلی است، گفت: به هیچ وجه امروز زمان کش مکش در درون جبهه انقلاب نیست.

 به گزارش گلستان ما،حسین معروفی در جمع بسیجیان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه قابلیت‌ها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی در بستر تاریخ 40 ساله گذشته به اثبات رسیده است، اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی میان مردم، ملت‌های مسلمان و همه آزادی خواهان بزرگ یکی از قابلیت‌هایی است که انقلاب اسلامی آن را پدید آورده و در اختیار دارد.

وی با اشاره به رهبر هوشمندانه و غیرتمندانه انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون، افزود: یکی از بزرگترین قابلیت‌ها و توانمندی‌های ما که دشمنان را به شدت ترسانده و آنها را به سمت استیصال می‌کشاند همین رهبری مدبرانه و عزتمندانه امامین انقلاب است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه برخی افراد به گفتمان ما که حامی مردم و نقش آفرینی مردم در تصمیم سازی‌ها در استان است خرده می‌گیرند، خاطرنشان کرد: با این وجود اما ما با شجاعت می‌گوییم که ملت ما ملتی هوشمند است و با هوشیاری خودش تصمیم می‌گیرد.

* مجاهدت مهم‌ترین مولفه نهضت اسلامی ما بود

حسین معروفی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از 40 سال پیش، پیش‌بینی این عزت و اقتدار را می‌کردند که با تمام وجود از همان روز نخست دشمنی خود را با تمام قوا علیه ما آغاز کردند، ادامه داد: بعد از انقلاب شکوهمند دشمنان از هر گوشه علیه ما توطئه کردند یکی در کردستان، یکی در بابل، یکی بلوچستان و یکی در گنبدکاووس که همه با حمایت آمریکا و صهیونیست بین‌الملل صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما از آنچه می‌ترسیدند امروز بر سرشان آمده است، اضافه کرد: آنچه مهم بود گسترش نهضت اسلامی برگرفته از قیام عاشورا و با شعار و ادبیاتی مبتنی بر ادبیات کربلا و حماسه خونین سیدالشهدا (ع) است که امروز در اقصی نقاط جهان پراکنده شده است.

مهم ترین مولفه نهضت اسلامی ما را مجاهدت برگرفته از مجاهدت‌های امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) دانست و گفت: همین مجاهدت‌ها و اعتقادات ماست که امروز به توان و قدرت ما تبدیل شده و دشمن را می‌ترساند نه توان و قدرت مادی و کالایی و قطعا آنکه توان و قدرت ما را مادی می‌داند تردیدی نداشته باشید که به عاشورا باور ندارد.

* علت نفوذ دشمن حاشیه‌سازی‌ها در داخل بود

معروفی با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌ها و قرار دادن حاشیه به جای متن زمینه نفوذ را در کشور ایجاد کرده است، تصریح کرد: امروز نیروهای انقلابی نیازمند وحدت و وفاق هستند و قطعا زمان کش مکش‌های سیاسی در درون جبهه انقلاب نیست.

وی با تاکید بر اینکه تقویت جبهه انقلاب بدون تضعیف و نهیب بر جبهه استکبار محقق نمی‌شود، افزود: هر کس از نهیب ما به استبکار ناراحت می‌شود باید در عملکرد و نظام اعتقادی خود تجدید نظر کرده و ببیند که چرا در زمین استکبار بازی می‌کند که به او برخورده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه سال 98 باید سال اقدام جهادی همه ما باشد، گفت: به همه مدیران قوای سه‌گانه می‌گوییم که به حرف امام جامعه گوش کنید و در کنار مردم باشید تا به پیشرفت و تعالی رسیده و از کید شمنان در امان بمانید./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.