1393-09-02 09:15
3933
9
6145
برای اولین بار در کشور در زمینه مدیریت جهادی ؛

مقاله دکتر غلامرضا منتظری با عنوان "مدل مفهومی مدیریت جهادی" در کنفرانس بین المللی لهستان برگزیده شد

مقاله دکتر غلامرضا منتظری رئیس مجمع بسیج استان گلستان در کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد کشور لهستان برگزیده شد.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر غلامرضا منتظری مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که در سوابق خودش حائز تالیفات و رتبه های درخشانی می باشد و در زمینه فرهنگی نگینی برای استان به شمار می رود که کسب دو سال پیاپی رتبه اول ارشاد گلستان درسطح کشور موید این نکته است.

دکتر منتظری که ریاست مجمع بسیج استان را نیز بر عهده دارد اخیرا مقاله ای با عنوان "مدل مفهومی مدیریت جهادی ، مولفه ها و مصادیق" نوشته که در کنفرانس بین المللی " مدیریت ، اقتصاد " کشور لهستان برگزیده شده است .

این اولین باری است که از کشور ما مقاله ای در باب مدیریت جهادی در سطح بین المللی پذیرفته می شود.

چکیده :

مدیریت جهادی به عنوان مدلی مبتنی بر ارزشهای اسلامی ، با وجود فصل مشترک با سایر الگوهای مدیریتی ، به دلیل برخی ویژگی ها ، از دیگر شیوه های مرسوم و متداول ، متمایز می گردد.

مدیریت جهادی ، حرکت ، تلاش و مبارزه ایست که با انگیزه الهی ، توام با درایت و تدبیر، اما با عزمی راسخ و مجاهدانه برای رهایی از چالش ها و مشکلات ( درونی – بیرونی ) در رشد و توسعه همه جانبه کشور ، صورت می گیرد.

پژوهش حاضر با هدف ارائه تصویری از مولفه ها و مصادیق مدیریت جهادی – با الهام از اموزه های دینی ، تجارب تاریخی دوران دفاع مقدس و رهنمودهای مقام معظم رهبری – در دو بخش مهیا گردیده است .

دربخش نخست از مولفه هایی نظیر :ارزش گرایی ، روحیه جهادی ، خلاقیت و نوآوری، آرمان گرایی ، نقش سنت های الهی و مصادیق هر یک سخن به میان آمده است . در بخش دوم ، مزیت ها و پیامدهای تحقق مدیریت جهادی مورد بررسی قرار گرفته است .

واژگان کلیدی : مدیریت جهادی ، مولفه ها ، مصادیق ، مزیتها 

IMG 0543

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دوست

احسنت دکتر.

0
0
پاسخ
1393-09-02 09:29
یک گنبدی

به مدیر دلسوز و مجاهد پیشین ارشاد گلستان تبریک میگم و به هم استانی هام همین طور..البته ای کاش که ایشون رو بر نمیداشتن

0
0
پاسخ
1393-09-02 20:38
REZA1539

احسن اقای دکتر . واقعا لیاقت شما بیشتر از اینهاست . مدیری دلسوز باتقوی خوش اخلاق بامرام زحمتکش باتجربه بسیار بسیار دوست داشتنی .انشاالله دولت بعدی وزیر ارشاد خواهد شد همه و همه چپ و راست از ته دل دوستش دارند . انشاالله موفق و سربلند و تندرست باشد

0
0
پاسخ
1393-09-02 20:56
گرگان

ایول ایول، دکتر منتظری رو ایول

0
0
پاسخ
1393-09-03 12:21
امین اله

ما به داشتن چنین افراد متعهد و دلسوز و کاردان افتخار میکنیم ، مدیران از اخلاق و گفتار و کردار وی درس بگیرند . برای ایشان آرزوی موفقیت داریم .

0
0
پاسخ
1393-09-06 21:20
انقلابی

درود بر دکتر منتظری شان و جایگاه ایشان فرااستانی و اگر اغراق نباشد فرا ملی است.ایران به مدیران توانمند و ولایی مانند ایشان مفتخر است الحق که ادامه دهنده راه شهداست. جای تعجب است که چنین مدیر خلاق و مبتکر و هنرمند چرا در جایگاه اصلی خود دیده نمی شود؟! تا کی بزرگان استراباد و فندرسک می توانند توانمندیهای فرهنگی و سخنوری ایشان را نادیده بگیرند! البته این سنت ما ایرانی ها شده تا چیز با ارزشی داریم قدردان آن نیستیم. در یک کلام آقای دکتر شیر مادرتون حلالتون که تنها مدیری هستی که همیشه خوف از خدا داشتی و داری روح پدر بزرگوارتون بخاطر این همه افتخار شاد. باعث افتخار فرهنگ و هنر ملی هستی به امید سکانداری وزارت علوم یا ارشاد که شایسته شماست

0
0
پاسخ
1393-09-08 18:52
مجید

ارشاد از سال ۹۰ بدهی داره م خراب کرد. ارشاد به ف حتی حق مسکن هم ندادند بخاطر بدی های م

0
0
پاسخ
1393-09-10 04:37
ترابی

ضمن تشکر از آقای دکتر منتظری که افتخار استان ما هستند و ما همیشه از رهنمودهای ایشان بهره مند می شویم ولی نکته ای که قابل تامل است اینجاست که با وجود اینکه ایشان از لحاظ علمی و فرهنگی و سابقه جهاد و سوابق ایثارگری و همچنین ولایی بودنشان و منش اعتدال گونه ای که تا به حال داشته اند چرا یک لحظه باید بدون پست باشند! خطاب به مسولین بالا دست حسود که نمیخوان این نیروهای ارزشی رو به جامعه بیشتر معرفی کنن در یک کلام میشه نتیجه گرفت که بعضی از سردمداران گلستانی حسادت می کنند!

0
0
پاسخ
1393-11-22 02:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.