1397-11-30 05:29
1371
0
61285
مقامات وزارت علوم و دانشگاه پیام نور تاکید کردند :

گلستان سربلند از اجرای همزمان سه همایش دانشگاه پیام نور

ارسال حدود 2 هزار اثر در سه همایش(رویش ، حرکت و نشریات دانشجویی) دانشگاه پیام نور که برای اولین بار به صورت همزمان در گرگان برگزار شد ، با اجرای موفق ، نمره مطلوب از مسئولین دانشگاه پیام نور گرفت .

به گزارش گلستان ما ؛ امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور در آیین اختتامیه جشنواره توانمندیها و دستاوردهای دانشگاه پیام نور در گرگان گفت: برگزاری جشنواره ملی دانشجویان دانشگاه پیام نور نشان از عزت و اقتدار فرهنگی دانشجویان پیام نور دارد و جذب حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

ناجی با اشاره به  ناامیدی و مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد ، افزود : با توجه به همه این مسائل  این 2 روز برپایی جشنواره ملی نوعی نشاط و شور را در بین دانشجویان شاهد بودیم و امیدوارم که این نشاط را به نسل بعد منتقل کنیم.

001 1

وی با تاکید بر اینکه برای نخستین‌بار سه‌گانه جشنواره را همزمان با هم داشتیم، اظهار کرد: این نخستین جشنواره رویش، حرکت و نشریات است که هم‌زمان باهمدیگر برگزار شد، در صورتی که هر کدام به خودی خود، رویدادی بزرگ است و ما با توجه به شرایط و محدودیت‌ها شاهد تجربه جدیدی در این بخش بوده‌ایم.

معاون دانشگاه پیام نور با بیان اینکه  جشنواره ملی  رویش، حرکت و نشریات در سال 98 در استان سمنان برگزار می‌شود ، خاطرنشان کرد : برگزاری این نمایشگاه نشان از عزت و اقتدار فرهنگی دانشجویان پیام نور دارد و جذب حداکثری دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کیفیت جشنواره ملی دانشگاه پیام نور که در گرگان برگزار شد را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: این جشنواره نیز به عنوان نخستین جشنواره متمرکز نشریات و انجمن‌های علمی از سطح قابل قبول خوبی برخوردار بود.

001 1

ناصر محمدی مدیر کل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور هم در این مراسم گفت: تعداد 190 نفر از دانشجویان در این جشنواره شرکت کردند و ادغام 3 جشنواره نشریات حرکت و رویش یک کار جدید بود که در برای نخستین‌بار در گرگان برگزار شد.

وی بیان کرد: 257 اثر در بخش نشریه، در بخش حرکت 126 اثر و در بخش رویش 833 اثردر این جشنواره شرکت کردند.

محمدی بیان کرد :  در مجموع 2 هزار اثر در محورهای سه‌گانه به دبیرخانه رسید و این کار سختی بود چون این 3 موضوع هرکدام یک جشنواره است.

محمد هادی عسگری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم پایانی جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه پیام‌نور در گرگان با تشکر از میزبانی شایسته استان گلستان گفت : جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشگاه پیام نور مجموع 3 جشنواره فرهنگی رویش، حرکت و نشریات دانشجویی بود که نقشی بسیار ویژه در تقویت هویت جمعی دانشجویان دانشگاه پیام نور دارد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.