1397-11-30 04:33
1447
0
61284
ویزواری در جمع خبرنگاران :

آمدن اسلامی نوری بر نظام مهندسی بود / نقد اعضا را با جان و دل گوش می دهیم /کسی اخراج نشد 10 نفر از نظام مهندسی با میل شخصی رفتند/جشن روز مهندس برگزار می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان با انتقاد از شیوه نامه آخوندی وزیر راه و شهرسازی سابق گفت : آمدن آقای اسلامی نوری بود که بر نظام مهندسی تابید .

به گزارش گلستان ما ؛ حسین ویزواری رئیس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان شامگاه گذشته 29 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز مهندس اظهار کرد : جشن روز مهندس امسال 4 اسفند در گنبدکاووس و 5 اسفند نیز در گرگان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با حضور اعضای سازمان برگزار خواهد شد.

ویزواری افزود: حدود 9 هزار و 500 نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با حداقل مدرک لیسانس در 7 رشته در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی در استان گلستان می باشند.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما در خصوص ترکش هایی که شیوه نامه عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به سازمان نظام منهدسی وارد کرد ، گفت : شیوه نامه آخوندی فضای نظام مهندسی کشور را ملتهب کرد و معتقدم این شیوه نامه باید تمهیدات لازم را می داشت اما با آمدن اقای اسلامی در وزارت راه و شهرسازی نوری بر سازمان نظام مهندسی تابید .

رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان خاطرنشان کرد : در سفر اخیر آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان در جلسه شورای اداری مسائل مربوط به نظام مهندسی ساختمان را عنوان کردیم و ایشان هم قول های مساعد دادند و طی توافقی با آقای حسینی معاون ایشان قرار شد فردا به تهران برویم و طی جلسه ای به بررسی مشکلات بپردازیم .

001 1

ویزواری در پاسخ به سوالی دیگر از خبرنگار گلستان ما در خصوص نقدهایی که اخیرا به ریاست سازمان ظنام مهندسی می شود ، اظهار داشت : ما نقدهای اعضای سازمان را با جان و دل گوش می دهیم ، تازه 100 روز از کارمان گذشته و برای راه اندازی این ساختمان و ایجاد تحول زمان کمی است .

وی ادامه داد : مطمئن باشید با کمک تک تک اعضا و با کمک اصحاب رسانه خبرهای خوشی در سال 98 از سازمان نظام مهندسی استان گلستان بیرون می آید.

رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما که آیا در سال گذشته تعدیل نیرویی داشته اند یا کسی  از سازمان اخراج شده ، تصریح کرد : بعد از شیوه نامه ای که آخوندی برای سازمان نظام مهندسی ارائه داد تعداد 10 نفر به درخواست و میل خودشان از سازمان رفتند .

اما جرجانی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در جواب خبرنگار گلستان ما که مدعی بود این تعداد با میل شخصی نرفتند و دلیل آن تهیه طومار و رسیدن به خدمت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله علوی گرگانی و سایر مراجع مسئول بود ، افزود : وقتی ما روی کار آمدیم در مجمع مطرح کردیم که تعداد 30 نفر تعدیل نیرو داشته باشیم چون در بودجه ای که بستیم بر اساس تعدیل این 30 نفر بود .

جرجانی ادامه داد : بعد از این تصمیم ، این استرس در 30 نفر ایجاد شد و برای همین سراغ برخی شخصیتها رفتند و برای حل مشکل شان چاره جویی کردند .

وی تاکید کرد : نهایتا 10 نفر به میل شخصی خود و با رضایت از سازمان رفتند البته ما مشوق هایی نظیر پرداخت نقدی و یک جا پاداش سنوات را مطرح کردیم و این 10 نفر هم پذیرفتند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.