1397-11-29 17:24
428
0
61283

خط و نشان رئیس دستگاه قضایی گلستان برای مدیرانی که چوب لای چرخ تولید می گذارند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برخورد قضایی در انتظار مسئولانی است که در مسیر تولید کنندگان سنگ اندازی می کنند.

به گزارش گلستان ما؛ «هادی هاشمیان» رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بررسی پرونده ها در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گلستان نشان می دهد برخی دستگاه های اجرایی و بانک ها، برای رفع مشکلات این بخش تلاش نمی کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه برخی از مشکلات واحد های تولیدی در استان، با رایزنی و همکاری دستگاه ها قابل رفع است، افزود: برای مدیرانی که از کمک برای جان گرفتن دوباره واحدهای تولیدی در استان دریغ می کنند پرونده قضایی تشکیل می دهیم.

هاشمیان گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان از همه حوزه های قضایی خواسته ایم  از توقیف خط تولید خودداری و برای سرپا شدن واحد های تولید تلاش کنند.

رئیس دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون مشکلات 167 واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شد که دست کم 21 شرکت و واحد تولیدی که تعطیل یا در آستانه تعطیلی بودند با کمک دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دوباره به چرخه ی تولید بازگشتند.

هاشمیان افزود: در یک مورد از پرونده های ورودی به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در رایزنی با یکی از بانک ها، تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی علی آّباد کتول تامین و پس از دو سال نیمه تعطیلی، تولید در این واحد از سر گرفته شد و از بیکار شدن 45 کارگر آن جلوگیری شد.

به گفته وی، در مورد دیگری کارخانه آجر ماشینی آزادشهر هم پس از چند ماه تعطیلی، تولید خود را از سر گرفت و 120 کارگر آن دوباره مشغول به کار شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان درباره اقدامات دادگستری استان برای رونق تولید در سال 97 گفت: راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده های واحد های تولیدی در دادسراها، دادگاه های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره های آشنایی قضات با محیط کسب و کار از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی استان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.