1397-11-28 08:49
1981
0
61226
محمد ابراهیم جرجانی :

چهارشنبه بازار گرگان با اعتبار 300 میلیاردی به مجتمع چند منظوره تبدیل می شود / اشتغالزایی و تحول منطقه الغدیر هدف اصلی این طرح

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از ساخت مجتمع چند منظوره در منطه الغدیر گرگان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد با هدف اشتغالزایی و تحول گردشگری خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ محمد ابراهیم جرجانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری در خصوص ساخت مجتمع چند منظوره در منطقه الغدیر گرگان توضیحاتی داد .

جرجانی اظهار کرد : این مجتمع چند منظوره با اهداف تجاری ، گردشگری ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در مساحتی بالغ بر 65 هزار متر مربع ساخته می شود .

وی تصریح کرد : در این مجتمع سه سالن داریم به همراه سینما و استخر و همچنین با رویکرد بازار های سنتی کشورمان نظیر اصفهان ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، یزد و ...  حجره هایی را طراحی کردیم که مردم بتوانند فضای خرید قدیم را در ذهن خود تدایی کنند .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : همچنین  در این مکان که قبلا چهارشنبه بازار بوده و بنا داریم به این مجتمع تغییر دهیم ، آب نمای موزیکال هم ساخته می شود که همه این اقدامات باعث تحول این منطقه محروم در گرگان می شود .

جرجانی اضافه کرد : این مجتمع در دو طبقه زیر زمین و همکف ساخته می شد و گلستان را به مثابه ایرانی کوچک به تصویر می کشد .

وی ادامه داد : ساخت این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر 300 میلیارد صورت خواهد گرفت که یکی از بزرگترین پروژه های تاریخ شهرداری گرگان خواهد بود .

این عضو شورای شهر گرگان همچنین با اشاره به پارکینگ این مجتمع گفت : 1300 پارکینگ برای این مجموعه در نظر گرفته شده است .

جرجانی یادآور شد : هدف از این پروژه اشتغالزایی و تحول منطقه محروم الغدیر گرگان بوده و ما باید یک نوع توزیع عادلانه امکانات و ایجاد توزان بین نقاط مختلف را در دستور کار داشته باشیم .

وی در پایان از اقدامات و همکاری شهرداری گرگان و پرسنل آن در تحقق این وعده مهم و حیاتی تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.