1397-11-27 08:18
266
0
61199
اهل سنت شهرستان آق قلا:

دشمنان، خروش ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن را تحمل نکردند/ عملیات تروریستی، انتقام حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود

عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما، عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه شهرستان آق قلا در واکنش به خبر عملیات تروریستی در زاهدان گفت: خبر انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل حافظین مرزهای وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از کارکنان سپاه شد، باعث تأسف و تألم شدید گردید.

وی افزود: کسانی که در این حمله به شهادت رسیدند خدمتگزار نظام و مدافع شرف و پاسدار عزت ایران اسلامی بودند و جان و همه هستی خود را فدای اسلام و میهن عزیز کردند.

حاج آخوند میرزاعلی بیان کرد: دشمنان، خروش ملت در یوم‌الله ۲۲ بهمن را تحمل نکردند و این جنایت در پی انتقام از حضور مقتدرانه و دشمن‌شکنانه ملت در راهپیمایی، با هدایت مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و عوامل فریب‌خورده آن‌ها طراحی‌شده است.

مشاور استاندار در امور اهل سنت استان گلستان با محکوم کردن این حادثه تروریستی گفت : بازماندگان شهدای این حادثۀ تلخ و ناگوار ما را در غم خود شریک بدانند. از بارگاه ایزد منان برای این شهدا مغفرت تامه و ترفیع درجات و برای عزیزانشان اجر و صبر و همچنین برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

کانال اطلاع رسانی حاج آخوند میرزاعلی امام جمعه شهرستان آق قلا و مشاور استاندار در امور اهل سنت استان گلستان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.