1393-09-02 04:02
6061
7
6117
در آستانه سفر رئیس جمهور به گلستان؛

خداحافظی شهردار با پروژه سوگلی اش / احداث تقاطع سه سطحی گلشهر به ناهارخوران گرگان کنسل شد!

طرح احداث تقاطع سه سطحی گلشهر به ناهارخوران در حالی کنسل شد که این طرح بزرگترین و مهمترین پروژه مورد نظر حسین صادقلوشهردار گرگان بود .

به گزارش گلستان ما ؛ در جلسه روز پنجشنبه (29 آبان) شورای شهر گرگان طرح احداث تقاطع سه سطحی گلشهر به ناهارخوران در حالی کنسل شد که این طرح بزرگترین و مهمترین پروژه مورد نظر حسین صادقلوشهردار گرگان بود .

شهردار گرگان در روزهای گذشته و در آستانه سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به استان گلستان و گرگان، بنرهای متعددی را درسطح شهر در خصوص پروژه های مهم و عملکرد یک ساله اش منتشر کرد.

این فعالیتها در این راستا ارزیابی می شود که حکم یک ساله حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان آذرماه تمام می شود و وی می تواند با ارائه یک فعالیت مناسب برای سال بعد نیز به عنوان شهردار گرگان تمدید شود .

اما در نهایت تعجب پروژه  احداث تقاطع سه سطحی گلشهر به ناهارخوران گرگان که همواره صادقلو از آن به عنوان سمبل فعالیتهایش یاد می کرد توسط اعضای شورای شهر هوا شد و صادقلو هم بدون هیچ واکنشی قبول کرد طوری که احساس می شد موافق این مصوبه است .

این موضوع باعث شد تا تحلیل های متعددی پیرامون این واکنش شهردار گرگان شکل بگیرد:

تحلیل اول بر این عقیده استوار است که انتقاد برخی اعضای شورای شهر گرگان بابت دریافت عوارض بالا از مردم و همچنین صرف هرینه زیاد برای ساختن پل ها در گرگان باعث شده تا کفگیر شهرداری به ته دیگ بخورد و طبق این تحلیل صادقلو به مشاورین و ناظران گفته که با طرح چند اشکال اساسی پروژه را زیر سوال ببرندو فعلا این پروژه را به تعویق بیندازند.

تحلیل دوم ناظر بر این نکته است که شهردار گرگان علاقه مند بود که با سفر رئیس جمهور و وزیر کشور به گلستان کلنگ این پروژه مهم را ا دستان مبارک وزیر بر زمین بزند تا حکم سال دوم خود را در سمت شهرداری گرگان تضمین کند و با این کار می توانست توانایی های خود را به وزیر اثبات کند .

تحلیل سوم نشان می دهد که صاحبان مغازه و پاساژ اطراف خیابان گلشهر با اعتراض به این پروژه به جهت اخلال در کسب و کار آنها توانسته اند با فشار به شورای شهر این پروژه مهم صادقلو را ملغی کنند .

با توجه به سه نکته فوق می توانیم به نتایجی برسیم : حسین صادقلو شهردار گرگان قطعا بابت اعتراض چند نفر پروژه مهم و حیاتی خود را لغو نمی کند و از طرفی هم فرصت حضور رئیس جمهور و کلنگ زنی پروژه توسط دستان مبارک دولتمردان را غنیمت می داند اما بنظر می رسد هزینه های شهرداری که صرف روگذر و زیر گذر معلم شده و کلنگ زنی های پشت سر هم باعث شده تا شهردار گرگان متقاعد شود تا فعلا از شاه گل پروژه های خود چشم بپوشاند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خادمى

اين همه آسمان و ريسمان بافتيد كه چه چيزى را توجيه كنيد ؟شهردارى پول ندارد كه حتى حقوق رفتگرها را بدهد آنوقت انتظار داريد پروژه ٤٠ ميلياردى اجرا كند!

0
0
پاسخ
1393-09-01 15:12
mima

سنگ مفت ، گنجشک مفت ، مال مفت مردمه دیگه !

0
0
پاسخ
1393-09-02 07:12
همشهری

بی زحمت به اون مسئولین شورای شهر که بقول خودشان بخاطر عوارض های زیادی که از مردم میگرفتند این پروژه را لغو کردند و کیسه شهرداری خالی شده بگید چند روز از گرفتن ماشینهای 60 میلیونی که به حساب شهرداری از نمایندگی ج گرفتید میگذره ؟ سوال : الان این چندمین خودرو است که بعنوان پاداش برای تان سفارشی می آورند که داد آقای کلاتی را در آورده اید ؟........لااقل فکری هم به مشکلات ترافیکی و مشکلات بارندگی و چاله چوله های شهر باشید که ماشینها بدون رعایت آب این چاله ها را روی مردم و دانش آموزان می پاشند باشید 

0
0
پاسخ
1393-09-02 10:54
کارگر شهرداری

سلام بعد از مدت کوتاهی از امدن شهردار که گذشت متوجه شدیم که این پروژه فقط یک ادعا و تبلیغ و یه حرف گنده است که واسه گول زدن مردم درست شده ، و البته از یه دیپلمه پرادعا و ... جز این هم نمی توان انتظار داشت ، مردم انگاری ملعبه و بازیچه یه عده ... توی بازی شهردار و شورا شدن ، خداعاقبت همه رو ختم بخیر نماید.

0
0
پاسخ
1393-09-02 15:36
ali

با سلامایا شهر گرگان با افزایش جمعیت نیاز به زیر ساخت های حمل و نقل ندارد .ایا این خیابان ها برای چند سال اینده ظرفیت این بار ترافیکی را دارند.حالا یک نفر پیدا شده که این کار ها رو انجام بدهد از همه طرف دچار هجمه و حمله می شود که آقا این کار نشدنی است.واقعا برای کسانی که نمی خواهند شهر گرگان پیشرفت کند متاسفم. کاش مسئولین شهر مانند مسئولین شهر های استان مازندران همدل بودند.مگه قبلی ها غیر از پازل کردن پیادرو ها چه کار مفیدی انجام دادن ؟ و از این حرف که به خاطر کسبه ی حوالی این پروژه می خواهند کار متوقف کنم خندم میگیرهبه امید روزی که گرگانی آباد و مدرن داشته باشیم و یکی از بهترین شهر های ایران شود

0
0
پاسخ
1393-09-04 15:29
uعلی

الان دارن کناره های پیاده رو برای پل می کنن . کل درختارو کندن

0
0
پاسخ
1394-01-30 18:33

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.